لیست همه پایان نامه های دانلودی(فایل متن کامل) رشته مدیریت         

 
 
جدول (2-5) مدل خرد تحقیق
شاخص عامل ابعاد
1- مانده عملیات شعبه الف- سودآوری بعد مالی
2- درصد تغییرات سالیانه مانده عملیات شعبه

3- نسبت مانده عملیات به حق بیمه صادره (حاشیه سود ناخالص)

4- نسبت خسارت شعبه ب- هزینه ها
5- درصد نسبت خسارت بیمه های غیر زندگی

6- درصد نسبت خسارت بیمه های زندگی

7- درصد رشد خسارات پرداختی شعبه

8- نسبت هزینه های اداری، پرسنلی (غیر عملیاتی) به حق بیمه صادره

9- نسبت هزینه های بیمه گری (عملیاتی) به حق بیمه صادره

1- سهم شعبه از حق بیمه صادره در بازار الف- وضعیت شرکت در بازار بعد مشتری
2- سهم شعبه از حق بیمه بیمه های زندگی صادره در بازار

3- سهم شعبه از حق بیمه بیمه های غیر زندگی صادره در بازار

4- سهم شعبه از تعداد بیمه نامه های صادره در بازار

برای دانلود متن کامل پایان نامه ، مقاله ، تحقیق ، پروژه ، پروپوزال ،سمینار مقطع کارشناسی ، ارشد و دکتری در موضوعات مختلف با فرمت ورد می توانید به سایت  jemo.ir  مراجعه نمایید
رشته مدیریت همه موضوعات و گرایش ها : صنعتی ، دولتی ، MBA ، مالی ، بازاریابی (تبلیغات - برند - مصرف کننده -مشتری ،نظام کیفیت فراگیر ، بازرگانی بین الملل ، صادرات و واردات ، اجرایی ، کارآفرینی ، بیمه ، تحول ، فناوری اطلاعات ، مدیریت دانش ،استراتژیک ، سیستم های اطلاعاتی ، مدیریت منابع انسانی و افزایش بهره وری کارکنان سازمان
عکس مرتبط با منابع انسانی

در این سایت مجموعه بسیار بزرگی از مقالات و پایان نامه ها با منابع و ماخذ کامل درج شده که قسمتی از آنها به صورت رایگان و بقیه برای فروش و دانلود درج شده اند

5- سهم شعبه از تعداد بیمه نامه های زندگی صادره در بازار

6- سهم شعبه از تعداد بیمه نامه های غیر زندگی صادره در بازار

7- تعداد نمایندگان فعال هر شعبه ب- وضعیت شبکه فروش
8- سهم شبکه فروش ازحق بیمه صادره (درصد فروش غیرمستقیم)

9- میزان رضایت مشتریان از عملکرد شعبه

10- درصد تعداد بیمه نامه های تمدیدی شعبه (شاخص وفاداری مشتریان)

11- نسبت بیمه گذاران بزرگ (طلائی) به کل بیمه گذاران شعبه

1- تعداد بیمه نامه های صادره شعبه الف- فروش (پرتفو) بیمه ای
بعد فرآیندهای داخلی
2- رشد سالیانه تعداد بیمه نامه های صادره شعبه

3- میزان حق بیمه صادره شعبه

4- رشد سالیانه حق بیمه صادره شعبه

5- میزان حق بیمه وصولی (خالص عایده)

6- رشد سالیانه حق بیمه وصولی (خالص عایده)

7- درصد سهم تعداد بیمه نامه های زندگی صادره به کل بیمه نامه های صادره

8- درصد سهم تعداد بیمه نامه های غیر زندگی صادره به کل بیمه نامه های صادره

9- درصد سهم حق بیمه های زندگی صادره از کل پرتفو

10- درصد سهم حق بیمه های غیر زندگی صادره از کل پرتفو

11- درصد حق بیمه رشته های بیمه ای فعال (بالفعل) به کل رشته های شعبه (بالقوه) (درصد بیمه نامه های خاموش)

12- میزان هزینه های اداری، پرسنلی (غیرعملیاتی) شعبه ج- هزینه های بیمه ای
13- میزان هزینه های بیمه گری (عملیاتی) شعبه

14- رشد هزینه های اداری، پرسنلی (غیرعملیاتی) شعبه

15- رشد هزینه های بیمه گری (عملیاتی) شعبه

16-میزان هزینه های تبلیغاتی شعبه

17-متوسط مدت زمان تسویه خسارت (سرعت عمل در تسویه پرونده های خسارت) د- کیفیت خدمات بیمه ای
18-تعداد شکایات و اعتراضات بیمه گذاران و ارباب رجوع

19-کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان

1- تعداد کارکنان شاغل در شعبه الف- سرمایه انسانی بعد رشد و یادگیری
2- درصد کارکنان (پرسنل شعبه و نمایندگی ها) آموزش دیده

3- درصد کارکنان دارای تخصص بیمه ای

4- درصد کارکنان دارای تحصیلات کارشناسی و به بالاتر

5- میانگین سنوات خدمت کارکنان (تجربه)

6- درصد رضایت کارکنان

7- وضعیت مکانی شعبه و نمایندگان از لحاظ دسترسی برای بیمه گذاران ب- سرمایه فیزیکی
8- درصد تعداد بیمه نامه های صادره در رشته های جدید بیمه ای ارائه شده
ج-سرمایه نوآوری
9- درصد حق بیمه صادره در رشته های جدید بیمه ای ارائه شده

لازم به ذکر است که در طول تهیه پرسشنامه از سوی کارشناسان و خبرگان صنعت بیمه به شاخص های مؤثر دیگری در زمینه ارزیابی عملکرد شعب؛ از جمله، مانده بدهکاران، خسارت پرداختی سایر شعب توسط هر شعبه و خسارت معوق اشاره شد که در ذیل آورده شده است. لذا از این شاخص ها در تحقیقات بعدی می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

(روش تحقیق)

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...