دانلود پایان نامه مدیریت با موضوع ارزیابی عملکرد |
لیست همه پایان نامه های دانلودی(فایل متن کامل) رشته مدیریت
جدول (2-5) مدل خرد تحقیق
شاخص عامل ابعاد
1- مانده عملیات شعبه الف- سودآوری بعد مالی
2- درصد تغییرات سالیانه مانده عملیات شعبه
3- نسبت مانده عملیات به حق بیمه صادره (حاشیه سود ناخالص)
4- نسبت خسارت شعبه ب- هزینه ها
5- درصد نسبت خسارت بیمه های غیر زندگی
6- درصد نسبت خسارت بیمه های زندگی
7- درصد رشد خسارات پرداختی شعبه
8- نسبت هزینه های اداری، پرسنلی (غیر عملیاتی) به حق بیمه صادره
9- نسبت هزینه های بیمه گری (عملیاتی) به حق بیمه صادره
1- سهم شعبه از حق بیمه صادره در بازار الف- وضعیت شرکت در بازار بعد مشتری
2- سهم شعبه از حق بیمه بیمه های زندگی صادره در بازار
3- سهم شعبه از حق بیمه بیمه های غیر زندگی صادره در بازار
4- سهم شعبه از تعداد بیمه نامه های صادره در بازار
برای دانلود متن کامل پایان نامه ، مقاله ، تحقیق ، پروژه ، پروپوزال ،سمینار مقطع کارشناسی ، ارشد و دکتری در موضوعات مختلف با فرمت ورد می توانید به سایت jemo.ir مراجعه نمایید
رشته مدیریت همه موضوعات و گرایش ها : صنعتی ، دولتی ، MBA ، مالی ، بازاریابی (تبلیغات - برند - مصرف کننده -مشتری ،نظام کیفیت فراگیر ، بازرگانی بین الملل ، صادرات و واردات ، اجرایی ، کارآفرینی ، بیمه ، تحول ، فناوری اطلاعات ، مدیریت دانش ،استراتژیک ، سیستم های اطلاعاتی ، مدیریت منابع انسانی و افزایش بهره وری کارکنان سازمان
در این سایت مجموعه بسیار بزرگی از مقالات و پایان نامه ها با منابع و ماخذ کامل درج شده که قسمتی از آنها به صورت رایگان و بقیه برای فروش و دانلود درج شده اند
5- سهم شعبه از تعداد بیمه نامه های زندگی صادره در بازار
6- سهم شعبه از تعداد بیمه نامه های غیر زندگی صادره در بازار
7- تعداد نمایندگان فعال هر شعبه ب- وضعیت شبکه فروش
8- سهم شبکه فروش ازحق بیمه صادره (درصد فروش غیرمستقیم)
9- میزان رضایت مشتریان از عملکرد شعبه
10- درصد تعداد بیمه نامه های تمدیدی شعبه (شاخص وفاداری مشتریان)
11- نسبت بیمه گذاران بزرگ (طلائی) به کل بیمه گذاران شعبه
1- تعداد بیمه نامه های صادره شعبه الف- فروش (پرتفو) بیمه ای
بعد فرآیندهای داخلی
2- رشد سالیانه تعداد بیمه نامه های صادره شعبه
3- میزان حق بیمه صادره شعبه
4- رشد سالیانه حق بیمه صادره شعبه
5- میزان حق بیمه وصولی (خالص عایده)
6- رشد سالیانه حق بیمه وصولی (خالص عایده)
7- درصد سهم تعداد بیمه نامه های زندگی صادره به کل بیمه نامه های صادره
8- درصد سهم تعداد بیمه نامه های غیر زندگی صادره به کل بیمه نامه های صادره
9- درصد سهم حق بیمه های زندگی صادره از کل پرتفو
10- درصد سهم حق بیمه های غیر زندگی صادره از کل پرتفو
11- درصد حق بیمه رشته های بیمه ای فعال (بالفعل) به کل رشته های شعبه (بالقوه) (درصد بیمه نامه های خاموش)
12- میزان هزینه های اداری، پرسنلی (غیرعملیاتی) شعبه ج- هزینه های بیمه ای
13- میزان هزینه های بیمه گری (عملیاتی) شعبه
14- رشد هزینه های اداری، پرسنلی (غیرعملیاتی) شعبه
15- رشد هزینه های بیمه گری (عملیاتی) شعبه
16-میزان هزینه های تبلیغاتی شعبه
17-متوسط مدت زمان تسویه خسارت (سرعت عمل در تسویه پرونده های خسارت) د- کیفیت خدمات بیمه ای
18-تعداد شکایات و اعتراضات بیمه گذاران و ارباب رجوع
19-کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان
1- تعداد کارکنان شاغل در شعبه الف- سرمایه انسانی بعد رشد و یادگیری
2- درصد کارکنان (پرسنل شعبه و نمایندگی ها) آموزش دیده
3- درصد کارکنان دارای تخصص بیمه ای
4- درصد کارکنان دارای تحصیلات کارشناسی و به بالاتر
5- میانگین سنوات خدمت کارکنان (تجربه)
6- درصد رضایت کارکنان
7- وضعیت مکانی شعبه و نمایندگان از لحاظ دسترسی برای بیمه گذاران ب- سرمایه فیزیکی
8- درصد تعداد بیمه نامه های صادره در رشته های جدید بیمه ای ارائه شده
ج-سرمایه نوآوری
9- درصد حق بیمه صادره در رشته های جدید بیمه ای ارائه شده
لازم به ذکر است که در طول تهیه پرسشنامه از سوی کارشناسان و خبرگان صنعت بیمه به شاخص های مؤثر دیگری در زمینه ارزیابی عملکرد شعب؛ از جمله، مانده بدهکاران، خسارت پرداختی سایر شعب توسط هر شعبه و خسارت معوق اشاره شد که در ذیل آورده شده است. لذا از این شاخص ها در تحقیقات بعدی می تواند مورد استفاده قرار گیرد.
(روش تحقیق)
فرم در حال بارگذاری ...
[سه شنبه 1400-02-21] [ 09:53:00 ب.ظ ]
|