مقایسه میزان علاقه/لذت گروه‌های پژوهش‌ بعد از اعمال بازخورد
مقایسه میزان شایستگی ادراک شده گروه‌های پژوهش‌ بعد از اعمال بازخورد
مقایسه میزان تلاش/اهمیت گروه‌های پژوهش‌ بعد از اعمال بازخوردمقایسه میزان انگیزش درونی گروه‌های پژوهش‌ بعد از اعمال بازخورد
1-5.    فرضیه‏های پژوهش
اثر بازخورد خودکنترل بر اکتساب و انتقال مهارت سرویس بدمینتون معنادار است.
اثر بازخورد جفت­شده بر اکتساب و انتقال مهارت سرویس بدمینتون معنادار است.
اثر بازخورد ‌‌آزمونگر کنترل بر اکتساب و انتقال مهارت سرویس بدمینتون معنادار است.
اثر تمرین بدون استفاده از بازخورد بر اکتساب و انتقال مهارت سرویس بدمینتون معنادار است.
تفاوت بین میانگین اجرای انواع گروه‏های بازخورد در مرحله اکتساب مهارت سرویس بدمینتون معنادار است.
تفاوت بین میانگین اجرای انواع گروه‏های بازخورد در ‌‌آزمون انتقال مهارت سرویس بدمینتون معنادار است.
تفاوت بین میزان علاقه/لذت گروه‌های پژوهش‌ بعد از اعمال بازخورد معنادار است.
تفاوت بین میزان شایستگی ادراک شده گروه‌های پژوهش‌ بعد از اعمال بازخورد معنادار است.
تفاوت بین میزان تلاش/اهمیت گروه‌های پژوهش‌ بعد از اعمال بازخورد معنادار است.
تفاوت بین میزان انگیزش درونی گروه‌های پژوهش‌ بعد از اعمال بازخورد معنادار است.
1-6.    قلمرو پژوهش‌
همه شرکت­کننده­ها راست دست بودند
همه شرکت­کننده­ها پسر بودند.
سن شرکت­کننده­ها بین 19 تا 28 سال بود.
شرکت­کننده­ها از نظر سطح مهارت مبتدی بودند.
عوامل محیطی‌‌ (مکان، نور، صدا و دما) برای همه یکسان بود.برای سنجش اجرای کلیه شرکت­کننده­ها از ‌‌آزمون سرویس کوتاه بدمینتون استفاده شد.
1-7.    محدودیت‎های پژوهش‌
پژوهش‌ بر نوع و شدت فعالیت شرکت کننده‌ها قبل از انجام ‌‌آزمون­ها کنترل نداشت.
محقق بر شرایط استراحت و خواب شرکت­کننده‌ها کنترل نداشت.
محقق از شرایط روانی شرکت­کننده­ها در مرحله اکتساب، یادداری و انتقال آگاهی نداشت.
محقق از توجه کافی شرکت­کننده­ها بر اجرای حرکات و میزان مشغولیت ذهنی آنها به موارد نامربوط در حین اجرای تکلیف آگاهی نداشت.
[1].Feedback
[2].Schmidt
[3].le
[4].Knowledge of result
[5].Magill
[6].Richardson & le[7].Augmented Feedback
[8].Schmidt & risberg
[9].Sanli, Patterson, Bray, & Lee
[10].Adams

[11].salmoni

ادامه مطلب

سایت های دیگر :