مطالعه موانع برون سپاری آموزش در ورزش از دیدگاه کارشناسان و مدیران ورزشی استان کردستان.
اهداف جزئی:

بررسی میانگین برون سپاری آموزش در ورزش.بررسی میانگین مؤلفه های برون سپاری آموزش در ورزش.
تعیین اولویت بندی مؤلفه های برون سپاری آموزش در ورزش.
مقایسه برون سپاری آموزش بر اساس جنسیت.
مقایسه برون سپاری آموزش بر اساس وضعیت تأهل.
مقایسه برون سپاری آموزش بر اساس مدرک تحصیلی.
مقایسه برون سپاری آموزش بر اساس رشته ورزشی.
مقایسه برون سپاری آموزش بر اساس نوع مسئولیت.
تعیین رابطه بین برون سپاری آموزش با سن.
مقایسه مؤلفه های برون سپاری بر اساس مدارک تحصیلی.
مقایسه مولفه های برون سپاری با توجه به رشته های ورزشی انفرادی و تیمی.
 
 
 


5.1. فرضیه­های پژوهش
بین میانگین­های مشاهده شده و فرضی برون سپاری اختلاف معناداری وجود دارد.
بین میانگین های مشاهده شده و فرضی مولفه های برون سپاری اختلاف معناداری وجود دارد.الویت بندی مولفه های برون سپاری با هم تفاوت معناداری دارند.
بین برون سپاری براساس جنسیت تفاوت معنی داری وجود دارد.
بین برون سپاری براساس وضعیت تاهل تفاوت معنی داری وجود دارد.
بین برون سپاری براساس مدارک تحصیلی تفاوت معنی داری وجود دارد.
بین برون سپاری براساس رشته ورزشی تفاوت معنی داری وجود دارد.
بین برون سپاری براساس نوع مسئولیت تفاوت معنی داری وجود دارد.
بین برون سپاری با سن رابطه معنی داری وجود دارد.
مولفه های برون سپاری با توجه به مدارک تحصیلی اختلاف معناداری با هم دارند.
مولفه های برون سپاری با توجه به رشته های ورزشی انفرادی و تیمی اختلاف معناداری با هم دارند.
6.1. محدودیت­های پژوهش
در این پژوهش برای جمع‌آوری اطلاعات فقط از پرسشنامه استفاده شده است، در حالی که اگر از مصاحبه و روش‌های کیفی جمع‌آوری اطلاعات نیز استفاده شد، نتایج دقیق‌تر به دست می‌آمد.همکاری محدود برخی از مدیران و کارشناسان در تکمیل پرسشنامه.
عدم توانایی کنترل تمامی متغیرهای مداخله­گر مانند: موقعیت اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مدیران و کارشناسان ورزش.
با توجه به اینکه تحقیق حاضر در سطح مدیران و کارشناسان ورزشی انجام گرفته است، تعمیم نتایج آن به سایر جوامع آماری باید با احتیاط انجام پذیرد.
 

ادامه مطلب

سایت های دیگر :