رشته مدیریت همه موضوعات و گرایش ها : صنعتی ، دولتی ، MBA ، مالی ، بازاریابی (تبلیغات - برند - مصرف کننده -مشتری ،نظام کیفیت فراگیر ، بازرگانی بین الملل ، صادرات و واردات ، اجرایی ، کارآفرینی ، بیمه ، تحول ، فناوری اطلاعات ، مدیریت دانش ،استراتژیک ، سیستم های اطلاعاتی ، مدیریت منابع انسانی و افزایش بهره وری کارکنان سازمان
عکس مرتبط با منابع انسانی

در این سایت مجموعه بسیار بزرگی از مقالات و پایان نامه ها با منابع و ماخذ کامل درج شده که قسمتی از آنها به صورت رایگان و بقیه برای فروش و دانلود درج شده اند

2-4-6ماهیت و طبیعت ارزش ها………………………………………………………………………………………………………………….82
2-5 مفهوم محوریت کار………………………………………………………………………………………………………………………………….84
2-5-1 پیشینهی تحقیق و مبانی بنیادی مفهوم محوریت کار………………………………………………………………………87
2-5-2 پیشینه و سابقهی محوریت کار………………………………………………………………………………………………………….89
2-5-3 پیامدها و عواقب محوریت کار…………………………………………………………………………………………………………….91
2-5-3-1 رضایت شغلی………………………………………………………………………………………………………………………………….91
2-5-3-2 ساعات کاری…………………………………………………………………………………………………………………………………..91
2-5-3-3 تعهد سازمانی………………………………………………………………………………………………………………………………….92
2-5-3-4 درگیری کاری…………………………………………………………………………………………………………………………………93
2-5-4 نظریهی محوریت کار………………………………………………………………………………………………………………………….93

 
 
2-5-5 محوریت کار و ارتباط آن با سلامت فردی…………………………………………………………………………………………94
2-5-5-1 سطح فردی…………………………………………………………………………………………………………………………………….94
2-5-5-2 سطح اجتماعی……………………………………………………………………………………………………………………………….84
2-5-6 محوریت کار در تناسبات جنسیتی…………………………………………………………………………………………………….96
2-6 تحقیقات انجام شده در داخل ………………………………………………………………………………………………………………..98
2-7 تحقیقات انجام شده در خارج……………………………………………………………………………………………………………….101
2-8 خلاصهی فصل دوم در قالب مدل مفهومی………………………………………………………………………………………….104
فصل سوم: روش شناسی پژوهش
3-1 مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………………………………….108
3-2جامعه آماری…………………………………………………………………………………………………………………………………………108
3-3روش نمونه گیری و حجم نمونه…………………………………………………………………………………………………………….108
3-4 ابزارهای اندازه گیری…………………………………………………………………………………………………………………………….109
3-4-1 مقیاس ارزش های فردی………………………………………………………………………………………………………………….109
3-4-2 پایایی و روایی پرسشنامه ارزش های فردی………………………………………………………………………………….. 110
3-4-2 مقیاس تعهد سازمانی……………………………………………………………………………………………………………………….110
3-4-2-1 پایایی و روایی پرسشنامه تعهد سازمانی……………………………………………………………………………………..111
3-4-3 مقیاس رفتار شهروندی سازمانی………………………………………………………………………………………………………111
3-4-3-1 پایایی و روایی پرسشنامه رفتار شهروندی سازمانی…………………………………………………………………….111
3-4-4 مقیاس محوریت کار…………………………………………………………………………………………………………………………111
3-4-4-1 پایایی و روایی پرسشنامه محوریت کار……………………………………………………………………………………….112
3-5 ساختار پرسشنامه…………………………………………………………………………………………………………………………………112
3-6 روش جمع آوری اطلاعات…………………………………………………………………………………………………………………….113
3-6-1 مطالعات کتابخانه ای………………………………………………………………………………………………………………………..113
3-6-2 روش میدانی……………………………………………………………………………………………………………………………………..113
3-7 روش های تجزیه و تحلیل داده ها……………………………………………………………………………………………………….113
3-8 روش اجرا………………………………………………………………………………………………………………………………………………114
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
4-1 مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………………………………….116
4-2توصیف شرکت کنندگان………………………………………………………………………………………………………………………..116
4-3 شاخص های توصیفی……………………………………………………………………………………………………………………………119
4-4 بررسی مفروضات مدل معادلات ساختاری…………………………………………………………………………………………..120
4-4-1 نرمال بودن متغیرها………………………………………………………………………………………………………………………….120

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...