سایت مرجع دانلود پایان نامه های فارسی
 
تربیت بدنی
جغرافیا
حقوق
رشته مدیریت
روانشناسی و علوم تربیتی
زیست شناسی
شیمی
صنایع غذایی
علوم اجتماعی – جامعه شناسی
علوم ارتباطات
عمران
مدیریت آموزشی و برنامه ریزی درسی
معماری و شهرسازی
مهندسی برق
مهندسی شیمی
مهندسی صنایع
مهندسی کامپیوتر
 

پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت :بررسی مقایسه ای بازده سبد اوراق بهادار شرکت های سرمایه گذاری و شرکت های تولیدی
 
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی 
با عنوان : بررسی مقایسه ای بازده سبد اوراق بهادار شرکت های سرمایه گذاری و شرکت های تولیدی  در بورس اوراق بهادار تهران با تاکید بر بازده بازار
در ادامه مطلب می توانید تکه هایی از ابتدای این پایان نامه را بخوانید
و در صورت نیاز به متن کامل آن می توانید از لینک پرداخت و دانلود آنی برای خرید این پایان نامه اقدام نمائید.
 

برای رعایت حریم خصوصی اسامی استاد راهنما،استاد مشاور و نگارنده درج نمی شود
برای دانلود متن کامل پایان نامه ها اینجا کلیک کنید />تکه هایی از متن به عنوان نمونه :
(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)
چکیده :
این پژوهش در تلاش است تا از طریق به کارگیری مدل جنسن اقدام به بررسی مقایسه ای بازده سبد اوراق بهادار شرکت های سرمایه گذاری و تولیدی در بورس اوراق بهادار تهران نماید . تعداد 72 شرکت از جامعه آماری پژوهش به عنوان نمونه انتخاب گردید . داده های مورد نیاز این پژوهش از صورت های مالی شرکت های مورد مطالعه طی سال های 1385 الی 1389 و در قالب نرم افزار Excelتهیه و سپس با استفاده از نرم افزار spss مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند . از آزمون k-s برای نرمال بودن توزیع داده ها استفاده شد . برای تجزیه و تحلیل داده ها از آمار توصیفی و استنباطی گردید. در بخش آمار توصیفی از آزمون مقابسه میانگین دو جامعه و در بخش امار استنباطی از ازمون لوین و t مستقل ، که حاوی دو قسمت آزمون تساوی واریانس دو جامعه و آزمون تساوی میانگین دو جامعه است استفاده گردید . بر طبق یافته های پژوهش بین بازده تحصیل شده از سرمایه گذاری های بورسی انجام شده توسط شرکتهای سرمایه گذاری و شرکت های تولیدی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران رابطه وجود دارد . اما بین بازده تحصیل شده از سرمایه گذاری های بورسی انجام شده توسط شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران و بازده بازار رابطه وجود ندارد . همچنین نتایج پژوهش نشان پژوهش نشان داد که در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران ، بازده ناخالص اضافی نسبت به بازده بازار وجود دارد. 
تعداد صفحه :115
قیمت : شش هزار تومان


***
—-
پشتیبانی سایت :               serderehi@gmail.com
در صورتی که مشکلی با پرداخت آنلاین دارید می توانید مبلغ مورد نظر برای هر فایل را کارت به کارت کرده و فایل درخواستی و اطلاعات واریز را به ایمیل ما ارسال کنید تا فایل را از طریق ایمیل دریافت کنید.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...