معامله قانونی
حسابداری
طرح ریزی استراتژیک
اطلاعات مدیریتبرنامه ریزی مالیاتی و انطباق
انحلال
پشتیبانی دادخواهی
جمع آوری پولاهداف تحقیق
در این تحقیق به دنبال دستیابی به اهداف زیر هستیم:هدف آرمانی: اتخاذ تصمیم همواره درست در زمینه ارزیابی نام تجاری
اهداف فرعی:

بررسی عوامل موثر بر ارزیابی نام­های تجاری متفاوت
بررسی نقاط قوت و ضعف در مدل­های موجود برای ارزیابی نام تجاری و انتخاب یک مدل یا ترکیب چند مدل برای انجام ارزیابی نام تجاری در ایران
سوالات تحقیق

چه عواملی به طور مستقیم و غیرمستقیم در ارزیابی نام تجاری موثرند و چه رابطه­ای با یکدیگر دارند؟

ادامه مطلب

سایت های دیگر :