پایان نامه رشته مدیریت : پیش بینی شاخص های موثر … |
معامله قانونی
حسابداری
طرح ریزی استراتژیک
اطلاعات مدیریتبرنامه ریزی مالیاتی و انطباق
انحلال
پشتیبانی دادخواهی
جمع آوری پولاهداف تحقیق
در این تحقیق به دنبال دستیابی به اهداف زیر هستیم:هدف آرمانی: اتخاذ تصمیم همواره درست در زمینه ارزیابی نام تجاری
اهداف فرعی:
بررسی عوامل موثر بر ارزیابی نامهای تجاری متفاوت
بررسی نقاط قوت و ضعف در مدلهای موجود برای ارزیابی نام تجاری و انتخاب یک مدل یا ترکیب چند مدل برای انجام ارزیابی نام تجاری در ایران
سوالات تحقیق
چه عواملی به طور مستقیم و غیرمستقیم در ارزیابی نام تجاری موثرند و چه رابطهای با یکدیگر دارند؟
سایت های دیگر :
e-space: nowrap; overflow: hidden; position: relative; width: 521px; left: 3px;"> |
فرم در حال بارگذاری ...
[چهارشنبه 1399-02-31] [ 08:54:00 ب.ظ ]
|