متن پایان نامه :
(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)
چکیده :
هدف این پژوهش در گام اول بررسی عوامل تاثیر گذار بر برداشت مشتری از کیفیت خدمات و در گام دوم بررسی ارتباط میان برداشت از کیفیت خدمات و رضایت مشتری می باشد . به این منظور محقق از مدلی براساس مقال های موکش کومار و تحقیقات ایشان در کشور مالزی و با افزودن یک عامل جدید به نام راحتی بر عوامل و ابعاد پیشتر مدل سروکوال  بهره جسته است یعنی در جایی که با افزودن عامل ششم دسته بندی تازهای از این ابعاد بدست داده شد که عبارتند از ظواهر قابلیت اطمینان ، پاسخگو بودن خاطر جمع بودن همدلی و راحتی . در این تحقیق ابتدا آمار توصیفی مربوط به وضعیت متغیر های تحقیق با به کار گیری جداوول و نمودار ها به نمایش گذاشته شده و در ادامه برای آزمون فرضها و امار استنباطی از روش های اماری و ازمون های متفاوت استفاده گردیده است .

 

ادامه مطلب

سایت های دیگر :






-link" href="http://payanet8.blog.ir/post/111" target="_blank" rel="noopener noreferrer">پایان نامه طراحی استراتژی تبلیغات مجموعه پاکت :: پایان نامه


موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...