دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج
 

دانشکده  ادبیات و علوم انسانی 

پایان نامه  برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی
 

گرایش بازاریابی
 

عنوان :
 

بررسی رابطه میان شخصیت برند و وفاداری مشتریان در بخش محصولات لوازم خانگی
 

 

 
متن پایان نامه :
(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)چکیده :
چکیده
اهمیت برند و تاثیر آن در فروش محصولات شرکت ها به طور فزاینده ای در حال گسترش بوده و آگاهی از شخصیت برند و ابعاد آن به سبب تاثیر گذاری بر رضایت، ارزش ادراکی و وفاداری مشتریان برای شرکت ها حائز اهمیت می باشد. پژوهش حاضر از لحاظ هدف کاربردی و ازلحاظ روش از نوع توصیفی می باشد و هدف از آن شناسایی رابطه بین شخصیت برند و وفاد اری مشتریان در بخش محصولات لوازم خانگی فروشگاه های شهرستان سنندج می باشد. مدل پژوهشی طراحی شده بر مبنای مدل شخصیت برند آکر(1997) و مدل ماندهاچیتارا و پولتهونگ(2011) شکل گرفته است. اعتبار محتوایی و سازه پرسشنامه های پژوهش با استفاده

 

ادامه مطلب

سایت های دیگر :