دانشگاه آزاد اسلامی  

رشته مدیریت 
 

عنوان :
 

بررسی ارتباط بین رهبری تحول آفرین و رضایت شغلی کارکنان بانک ملت
 

 

 
متن پایان نامه :
(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)چکیده :
در سازمان های پولی و مالی ازجمله بانک ها ساختار تامین سرمایه عمدتا مبتنی بر مشتریان سپرده گذار است لذا جذب و حفظ این نوع مشتریان از طریق جلب رضایت آنها از اهمیت قابل توجهی برخوردار است . از طرفی عملکرد و نحوه ارائه خدمات توسط کارکنان بانک ها ، همواره به عنوان مهمترین معیار برای انتخاب بانک عامل برای انجام فعالیت های پولی و مالی توسط مشتریان مورد توجه قرار گرفته است .
از طرف دیگر عملکرد و کیفیت ارائه خدمات توسط کارکنان بانک بستگی به میزان خشنودی آنها از کار خود و رضایت شغلی آنها دارد . همچنین سبک و روش رهبری و مدیریت در بانک یکی از عوامل تاثیر گذار بر تلقی کارکنان از محیط کار و خشنودی آنها از کار در بانک می باشد . رهبری تحول گرا به عنوان یکی از پارادایم های رهبری جهت ارتقای عملکرد سازمان در محیط متلاطم امروزی با قابلیت برانگیختن کارکنان و ارتقای سطح عملکرد انان از طریق افزایش سطح رضایت و خشنودی آنها از شغلشان سعی در پیش بینی تغییرات محیطی دارد . رهبران تحول آفرین تصویری از یک چشم انداز آینده روشن و مورد نیاز را شکل می دهند .

 

ادامه مطلب

سایت های دیگر :