پایان نامه بررسی عوامل موثر بر رضایت مندی شرکت های بازرگانی(صادرکنندگان و واردکنندگان) از خدمات گمرک فرودگاه بین المللی امام خمینی |
دارد. با شناسایی و تعیین میزان تأثیر هریک از عوامل مؤثر بر رضایت مراجعه کنندگان، میتوان راهکارهایی را برای بهبود و تسهیل ارائه خدمات در دایرههای صادراتی و وارداتی گمرک ارائه نمود. اهداف تحقیق اهداف این تحقیق، به شرح ذیل می باشد: ۱- رویههای موجود در امر صادرات و واردات. ۲- مراودات و تعاملات صورت گرفته مراجعه کنندگان با کارکنان گمرک. ۳- نتایج بدست آمده در اثر پیادهسازی سیاستهای کنونی. بررسی رضایت مراجعه کنندگان از رویههای انجام کار در گمرک. ۴- بررسی رضایت مراجعه کنندگان از قوانین رسیدگی به اظهارنامههای صادراتی و وارداتی. ۵- بررسی رضایت مراجعه کنندگان از سیستم اطلاعاتی در رسیدگی به اظهارنامههای صادراتی و وارداتی. ۶- بررسی رضایت مراجعه کنندگان از مدت زمان رسیدگی به اظهارنامههای صادراتی و وارداتی. ۷- بررسی رضایت مراجعه کنندگان از نحوه برخورد کارکنان. ۸- بررسی رضایت مراجعه کنندگان از مسئولیتپذیری مدیران در رسیدگی به اظهارنامههای صادراتی و وارداتی. ۹- بررسی رضایت مراجعه کنندگان از نتیجه امور در گمرک. ۱۰- بررسی رضایت مراجعه کنندگان از تخصص و کارآمدی کارکنان در رسیدگی به اظهارنامههای صادراتی و وارداتی. ۱۱- بررسی رضایت مراجعه کنندگان از میزان خسارتهای وارده به آنها طی فرآیند رسیدگی به اظهارنامههای صادراتی و وارداتی. چارچوب نظری تحقیق مدلی که در این تحقیق برای تعیین عوامل مؤثر بر رضایت ارباب رجوع از خدمات بکار رفته، برگرفته از مدل زیتامل و تئوری برابری آدافر میباشد. ۱-۵-۱- مدل زیتامل در اواسط دهه ۱۹۸۰، زیتامل شروع به مطالعه شاخصهای کیفیت خدمات و چگونگی ارزیابی کیفیت خدمات توسط مشتریان کرده که مدلی را در رابطه با کیفیت خدمات براساس مصاحبههایی که با ۱۲ گروه مشتریان هدف مختلف، انجام داده بود ارائه نموده است. در مدل زیتامل رضایت، متغیر وابستهای است که مورد توجه قرار گرفته است. متغیری که تلاش میشود تغییرات آن توسط سه متغیر مستقل کیفیت رویه، کیفیت مراوده و کیفیت نتیجه تعبیر و تفسیر شود. بطور کلی این مدل تلاش میکند تا فعالیتهای عمده سازمان که ادارک از کیفیت را تحت تأثیر قرار میدهد، نشان دهد که منظور از رویه، مراوده و نتیجه به ترتیب: فرآیند انجام کار، برخورد و تعاملات رفتاری بین ارباب رجوع و کارکنان و منظور از نتیجه نیز آنچه ارباب رجوع به خاطر آن به سازمان مراجعه مینماید، میباشد. [۱] . : O.C.W World Custom Organization تعداد صفحه :۱۵۸ قیمت :۳۷۵۰۰ تومان بلافاصله پس از پرداخت ، لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد و در ضمن فایل خریداری شده به ایمیل شما ارسال می شود. پشتیبانی سایت ASA.GOHARII@GMAIL.COM Previous Post Next Post Create a website and earn with Altervista - Disclaimer - Report Abu ادامه خواندن دیگر سایت ها : مزایای استراتژی توسعه صادرات
فرم در حال بارگذاری ...
[یکشنبه 1399-02-21] [ 05:24:00 ب.ظ ]
|