پایان نامه تاثیر مولفه های برند سازی درایجاد اعتماد به برند (مطالعه موردی: صنعت پوشاک)
 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده تهران غرب پایان نامه برای دریافت مدرک کارشناسی ارشد رشته  مدیریت بازرگانی گروه بین الملل عنوان پایان نامه : تاثیر مولفه های برند سازی درایجاد اعتماد به برند (مطالعه موردی: صنعت پوشاک)       تیر 94 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد […]
پایان نامه تاثیر مولفه های برند سازی درایجاد اعتماد به برند
 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت  دانشگاه پیام نور  دانشکده تهران غرب پایان نامه برای دریافت مدرک کارشناسی ارشد رشته  مدیریت بازرگانی گروه بین الملل عنوان پایان نامه : تاثیر مولفه های برند سازی درایجاد اعتماد به برند (مطالعه موردی: صنعت پوشاک) تیر 94 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد […]
پایان نامه ارشد :شناسایی عوامل پیش­برنده و بازدارنده طرح تجهیز و نوسازی اراضی شالیزاری غرب استان گیلان
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته : کشاورزی گرایش :مدیریت کشاورزی  عنوان : شناسایی عوامل پیش­برنده و بازدارنده طرح تجهیز و نوسازی اراضی شالیزاری غرب استان گیلان
پایان نامه ارشد رشته مدیریت : تأثیر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف‌کننده بر رضایت و وفاداری به برند در صنعت خودروسازی
دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی داخلی با عنوان :  تأثیر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف‌کننده بر رضایت و وفاداری به برند در صنعت خودروسازی
پایان نامه اولویت بندی عوامل موثر بر پیاده سازی مدیریت دانش
 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایا‌ن‌نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A) مدیریت بازرگانی گرایش مدیریت مالی   عنوان: شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر پیاده سازی مدیریت دانش در دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قم   زمستان 1393    برای رعایت حریم خصوصی […]
پایان نامه شناسایی مراحل برنامه جامع مدیریت برند در بانک رفاه
 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی  واحد نراق دانشکده مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A ) گرایش : مدیریت بازرگانی عنوان :    شناسایی مراحل برنامه جامع مدیریت برند در بانک رفاه و تعیین  شاخص های آن (مورد مطالعه: ستاد مرکزی بانک رفاه)   زمستان […]
پایان نامه شناسایی ورتبه بندی میزان تاثیرگذاری اجزای برند
 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق دانشکده علوم انسانی پایان نامه جهت دریافت درجه کارشناسی ارشد (A.M) دررشته مدیریت بازرگانی عنوان : شناسایی ورتبه بندی میزان تاثیرگذاری اجزای برند    برتصویر ذهنی خریداران محصولات صنایع دستی شهرساوه براساس مدل تاپسیس         تابستان1393    برای رعایت حریم […]
پایان نامه رابطه عوامل مدیریتی با استقرار و پیاده سازی حسابداری
 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت واحد نراق پایان نامه کارشناسی ارشد عنوان تحقیق : رابطه عوامل مدیریتی با استقرار و پیاده سازی حسابداری تعهدی در شهرداری قم   رشته تحصیلی:مدیریت بازرگانی گرایش تحول    برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده پایان نامه درج نمی شود تکه هایی از متن پایان […]
پایان نامه تأثیر مؤلفه های تفکر استراتژیک بر توانمندسازی
 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان‌نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A) رشته مدیریت بازرگانی گرایش مالی عنوان پایان‌نامه: تأثیر مؤلفه های تفکر استراتژیک بر توانمندسازی روانشاختی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم بهمن ماه 1392    برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده […]
پایان نامه تأثیر هویت برند بر وفاداری مشتریان
 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت   واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد  (M.A) مدیریت بازرگانی (گرایش بازرگانی داخلی) عنوان : تأثیر هویت برند بر وفاداری مشتریان، مورد مطالعه: بیمه دی شعبه کاشان     زمستان1393    برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده پایان نامه درج نمی شود […]
پایان نامه تاثیر شخصیت برند بر وفاداری مشتریان
 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق دانشکده مدیریت   پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M. A) رشته مدیریت بازرگانی گرایش بین الملل   عنوان: تاثیر شخصیت برند بر وفاداری مشتریان  با استفاده از مدلسازی معادلات ساختاریافته (مورد مطالعه شرکت پخش سراسری تجهیزگران طب نوین) […]
پایان نامه تأثیر پیاده سازی سیستم مدیریت یکپارچه بر یادگیری سازمانی
 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق دانشکـده مدیریت – گروه آموزشی مدیریت بازرگانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M. A)   رشته : مدیریت بازرگانی مدیریت تحول     عنــوان:   بررسی تأثیر پیاده سازی سیستم مدیریت یکپارچه بر یادگیری سازمانی در سازمان منطقه […]
پایان نامه تاثیر تجربه، اعتماد و وفاداری به برند بر ارزش ویژه برند
 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناس ارشد رشته مدیریت بازرگانی – داخلی   عنوان پایان نامه: بررسی تاثیر تجربه، اعتماد و وفاداری به برند بر ارزش ویژه برند با روش تحلیل معادلات ساختاری   اسفند 1393      برای رعایت […]
پایان نامه مقایسه سبکهای هویت وسیستمهای فعال سازی رفتاری
 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار پایان نامه برای دریافت دانشنامه کارشناسی ارشد روان­شناسی بالینی((M.A)) عنوان: مقایسه سبکهای هویت وسیستمهای فعال سازی /بازداری رفتاری وسبکهای مقابله ای در معتادان وافراد بهنجار     زمستان 1393    برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده پایان نامه درج نمی […]
پایان نامه تدوین و استانداردسازی بسته آموزش بومی مهارت‌های ارتباطی والد-کودک بر مبنای آسیب‌شناسی تعاملی
 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته روانشناسی دانشگاه اصفهان دانشکده علوم تربیتی و روان‌شناسی گروه مشاوره  پایان‌نامه‌ی کارشناسی ارشد رشته مشاوره گرایش خانواده  تدوین و استانداردسازی بسته آموزش بومی مهارت‌های ارتباطی والد-کودک بر مبنای آسیب‌شناسی تعاملی در کودکان پیش‌دبستانی شهر یزد   استاد مشاور: دکتر عذرا اعتمادی مهرماه1391 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده […]
پایان نامه نگاشت شبکه تداعی­های برند نزد مصرف‌کنندگان با استفاده از نقشه مفهومی برند (BCM)
 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه الزهرا دانشکده علوم اجتماعی و اقتصاد پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد  رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی عنوان نگاشت شبکه تداعی­های برند نزد مصرف‌کنندگان با استفاده از نقشه مفهومی برند (BCM) مورد مطالعاتی: ایرانسل و همراه اول استاد مشاور دکتر محمدصالح ترکستانی اسفند 93 […]
پایان نامه شناسایی و رتبه بندی عوامل پیشبرنده توسعه پارک علم و فناوری در استان سیستان و بلوچستان
 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت تحصیلات تکمیلی پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت فناوری اطلاعات گرایش کسب و کار الکترونیکی  عنوان: شناسایی و رتبه بندی عوامل پیشبرنده توسعه پارک علم و فناوری در استان سیستان و بلوچستان استاد مشاور: سرکار خانم جودزاده بهمن 1392 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و […]
پایان نامه بررسی عوامل موثر بر ساخت برند در سطح خرده فروشی پوشاک ایرانی از دیدگاه مشتریان
 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه شاهد دانشکده علوم انسانی   پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی (گرایش بازاریابی بین الملل)   عنوان: بررسی عوامل موثر بر ساخت برند در سطح خرده فروشی پوشاک ایرانی از دیدگاه مشتریان (مورد مطالعه: خرده فروشی های پوشاک شهر تهران)   زمستان […]
پایان نامه بررسی تاثیر محرک­های ارزش ویژه برند برطنین برند: مورد مطالعه دانشگاه­های منتخب در شهر تهران
 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه تربیت مدرس دانشکده مدیریت و اقتصاد بررسی تاثیر محرک­های ارزش ویژه برند برطنین برند: مورد مطالعه دانشگاه­های منتخب در شهر تهران پایان نامه برای دریافت درجه­ی کارشناسی ارشد رشته­ی مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی بین الملل  بهمن ماه 139 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و […]
پایان نامه طراحی مدل مدیریت استراتژیک برند باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران
 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی دانشگاه خوارزمی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی   طراحی مدل مدیریت استراتژیک برند باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران       رساله برای دریافت درجه دکتری (گرایش مدیریت ورزشی)   تابستان1393 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج […]
پایان نامه جایگاه برند انسانی و ویژگی های آن در ورزش از دیدگاه متخصصان، مربیان و دانشجویان ورزشکار دانشگاههای دولتی شهر تهران
 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی پایان نامه جهت دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی گرایش مدیریت ورزش عنوان: جایگاه برند انسانی و ویژگی های آن در ورزش از دیدگاه متخصصان، مربیان و دانشجویان ورزشکار دانشگاههای دولتی شهر تهران   زمستان […]
پایان نامه ارائه­ی مدلی از شناسه­ی هواداری و پیامدهای حامی­گری در باشگاه تراکتورسازی تبریز
 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی   دانشکده تربیت بدنی گروه مدیریت ورزشی   طرح پژوهشی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته­ی تربیت بدنی گرایش مدیریت ورزشی   عنوان فارسی ارائه­ی مدلی از شناسه­ی هواداری و پیامدهای حامی­گری در باشگاه تراکتورسازی تبریز عنوان انگلیسی The proposed model of […]
پایان نامه اثر حاد کشش ایستا و پویا بر اقتصاد دویدن و برخی فاکتورهای سوخت و سازی فعالیت زیربیشینه در زنان فعال
 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی پایان نامه کارشناسی ارشد رشته فیزیولوژی ورزشی   عنوان پژوهش اثر حاد کشش ایستا و پویا بر اقتصاد دویدن و برخی فاکتورهای سوخت و سازی فعالیت زیربیشینه در زنان فعال   دی 1390 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده […]
پایان نامه مدل سازی مدیریت اسلامی بر مبنای عهدنامه مالک اشتر
مدل سازی مدیریت اسلامی بر مبنای عهدنامه مالک اشتر   استاد راهنما جناب آقای دکتر وجه اله قربانی زاده استاد مشاور جناب آقای دکتر حسین افراسیابی استاد داور جناب اقای دکتر بهروز رضایی منش   برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده درج نمی شود تکه هایی از متن به عنوان نمونه : (ممکن است هنگام انتقال […]
پایان نامه بررسی تاثیر عوامل محبوبیت برند بر وفاداری مشتری وتبلیغات دهان به دهان
 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت پردیس بین المللی ارس گروه مدیریت پایان­نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریرت گرایش اجرایی عنوان بررسی تاثیر عوامل محبوبیت برند بر وفاداری مشتری وتبلیغات دهان به دهان شواهدی از برندهای بیسکویت در ایران استاد مشاور دکتر ناصر صنوبر  بهمن  ماه 1393 برای رعایت […]
پایان نامه مطالعه و بررسی تاثیر علاقه به برند، شخصیت و تصویر برند بر تبلیغات دهان به دهان مطالعه موردی شرکت اکو
 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی                واحد علوم و تحقیقات (یزد) پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت اجرایی عنوان پژوهش: مطالعه و بررسی تاثیر علاقه به برند، شخصیت و تصویر برند بر تبلیغات دهان به دهان مطالعه موردی شرکت اکو  سال تحصیلی 1393-1392 برای رعایت حریم خصوصی نام […]
پایان نامه تحلیل رفتار خرید مشتری در شرایط بحران با تاکید بر نقش ارزش ویژه برند
 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه تربیت مدرّس دانشکده مدیریت و اقتصاد پایان‌نامه دوره‌ی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی- بازاریابی بین‌الملل تحلیل رفتار خرید مشتری در شرایط بحران با تاکید بر نقش ارزش ویژه برند: صنعت لبنیات-شیر بهمن 1393 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی […]
پایان نامه تاثیر شفاف سازی اطلاعات مالی برمسئولیت پذیری اجتماعی در شرکت های پذیرفته شده دربورس اوراق بهادار تهران
 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی (M.A ) گرایش : مالی عنوان : تاثیر شفاف سازی اطلاعات مالی برمسئولیت پذیری اجتماعی در شرکت های پذیرفته شده دربورس اوراق بهادار تهران زمستان1393 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و […]
پایان نامه تاثیر ارزش ویژه برند بر بازاریابی بیمارستانی
 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت   واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A) مدیریت بازرگانی-گرایش بین الملل عنوان تاثیر ارزش ویژه برند بر بازاریابی بیمارستانی(مورد مطالعه : بیمارستان خصوصی پارسیان شهر تهران) زمستان 1393 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی شود (در […]
پایان نامه  بررسی عوامل موثر بر قصد خرید مشتریان با تاکید بر تجربه برند
 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده مدیریت و اقتصاد  بررسی عوامل موثر بر قصد خرید مشتریان با تاکید بر تجربه برند پایان نامه دوره کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی استاد مشاور : جناب آقای دکتر اصغر مشبکی برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی شود (در […]
پایان نامه بررسی رابطه جو تیمی و توانمندسازی با تسهیم دانش بین کارکنان شهرداری شهرستان چرام
 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد دانشکده علوم انسانی، گروه مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت (M.A.) گرایش  عنوان: بررسی رابطه جو تیمی و توانمندسازی با تسهیم دانش بین کارکنان شهرداری شهرستان چرام   زمستان 1393 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما […]
پایان نامه بررسی درک مشتری از رقابت و تاثیر آن بر ارزیابی بسط برند
 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه تربیت مدرس دانشکده مدیریت و اقتصاد پایان نامه کارشناسی ارشد گرایش بازاریابی بین‎الملل بررسی درک مشتری از رقابت و تاثیر آن بر ارزیابی بسط برند (مورد مطالعه: فروشگاه های زنجیره ای شهروند) استاد مشاور: دکتر اسدالله کردنائیج بهمن ماه 1390 برای رعایت حریم خصوصی نام […]
پایان نامه  بررسی تأثیر عوامل سازمانی و فردی بر ارزش ویژه برند داخلی شرکت
 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده  : مدیریت و اقتصاد پایان نامه کارشناسی ارشد  مدیریت بازرگانی –بازاریابی بین الملل  بررسی تأثیر عوامل 

 

برای دانلود فایل متن کامل این پایان نامه ها روی عکس زیر کلیک کنید

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...