پایان نامه ادراکات مصرف کننده از الزامات و پیامدهای مسئولیت اجتماعی سازمان
 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت  موسسه آموزش عالی ارشاد دماوند پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی (گرایش بازاریابی بین الملل) موضوع : ادراکات مصرف کننده از الزامات و پیامدهای مسئولیت اجتماعی سازمان (تحقیقی پیرامون گروه تولیدی پاکشو) استاد مشاور: جناب آقای دکتر حمیدرضا یزدانی (در فایل دانلودی […]
پایان نامه نگاشت شبکه تداعی­های برند نزد مصرف‌کنندگان با بهره گرفتن از نقشه مفهومی برند (BCM)
 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه الزهرا دانشکده علوم اجتماعی و اقتصاد پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد  رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی عنوان نگاشت شبکه تداعی­های برند نزد مصرف‌کنندگان با بهره گرفتن از نقشه مفهومی برند (BCM) مورد مطالعاتی: ایرانسل و همراه اول استاد مشاور دکتر محمدصالح ترکستانی اسفند […]
پایان نامه بررسی تأثیر شخصیت برند بر ترجیح خرید مصرف کننده نوگرا
 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت بررسی تأثیر شخصیت برند بر ترجیح خرید مصرف کننده نوگرا (مطالعه موردی: گوشی تلفن همراه) پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی تابستان 1391 (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است) تکه هایی از متن پایان نامه […]
پایان نامه بررسی رابطه الگو های مصرف و رفاه ذهنی در بین ساکنین بالای 15 سال شهر تهران
 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته جامعه شناسی   دانشکده علوم اجتماعی عنوان: بررسی رابطه الگو های مصرف و رفاه ذهنی در بین ساکنین بالای 15 سال شهر تهران  استاد مشاور: دکتر ملیحه شیانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته علوم اجتماعی(گرایش برنامه ریزی رفاه اجتماعی) شهریور 1393 (در فایل دانلودی […]
پایان نامه بررسی کیفیت خدمات درمانی بر اساس شیوه خدمات ارائه شده از منظر ادراکات و انتظارات مشتریان
 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دانشکده تحصیلات تکمیلی پایان نامه جهت دریافت  کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی “گرایش مدیریت تحول”(M.A.) عنوان بررسی کیفیت خدمات درمانی بر اساس شیوه خدمات ارائه شده از منظر ادراکات و انتظارات مشتریان در بیمارستان های دانشگاهی شهرستان کرمانشاه مطابق مدل سروکوال […]
پایان نامه بررسی عوامل موثر بر نوگرایی دربین  مصرف کنندگان گوشی های تلفن همراه
 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته حسابداری بسمه تعالی دانشگاه خوارزمی تهران  – دانشکده مدیریت و حسابداری عنوان پایان نامه: بررسی عوامل موثر بر نوگرایی دربین  مصرف کنندگان گوشی های تلفن همراه پایان نامه جهت دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت کارآفرینی زمستان 1393     (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد […]
دانلود رایگان مقاله مدیریت با موضوع : بررسی و تحلیل نقش برند سازی بر رفتار مصرف کننده
دانلود رایگان مقاله مدیریت با موضوع : بررسی و تحلیل نقش برند سازی بر رفتار مصرف کننده
دانلود رایگان مقاله بازرگانی با موضوع : تاثیر درگیری مصرف کننده بر تصمیم خرید
دانلود رایگان مقاله بازرگانی با موضوع : تاثیر درگیری مصرف کننده بر تصمیم خرید
دانلود مقاله رایگان مدیریت با موضوع : تاثیر ادراك بر رفتار مصرف کننده
دانلود مقاله رایگان مدیریت با موضوع : تاثیر ادراك بر رفتار مصرف کننده
دانلود رایگان مقاله بازاریابی با موضوع : ادراك مصرف کننده
دانلود رایگان مقاله بازاریابی با موضوع : ادراك مصرف کننده
دانلود پایان نامه : عوامل موثر بر ارزش ویژه برند با توجه به نظرمصرف کننده در بازار خدمات اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات استان­ گلستان)
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته : مدیریت گرایش : بازاریابی عنوان : عوامل موثر بر ارزش ویژه برند با توجه به نظرمصرف کننده در بازار خدمات اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات استان­ گلستان)
پایان نامه ارشد رشته مدیریت : تأثیر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف‌کننده بر رضایت و وفاداری به برند در صنعت خودروسازی
دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی داخلی با عنوان :  تأثیر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف‌کننده بر رضایت و وفاداری به برند در صنعت خودروسازی
پایان نامه بررسی عوامل موثر بر ایجاد تمایل به خرید الکترونیکی در فضای مجازی
 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دانشکده تحصیلات تکمیلی پایان‌نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت اجرایی(M.A) عنوان: بررسی عوامل موثر بر ایجاد تمایل به خرید الکترونیکی در فضای مجازی (مطالعه موردی دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت دانشگاه آزاد واحد کرمانشاه) شهریور94 (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما […]
پایان نامه : تعیین تاثیر فعالیت های ترفیع (تبلیغات و فعالیت های پیشبرد فروش) و ارزش ویژه برند شرکت شرکت لوازم خانگی پارس خزر در استان گیلان
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته : مدیریت عنوان : تعیین تاثیر فعالیت های ترفیع (تبلیغات و فعالیت های پیشبرد فروش) و ارزش ویژه برند شرکت شرکت لوازم خانگی پارس خزر در استان گیلان
دانلود پایان نامه ارشد:بررسی تاثیر فعالیت های ترفیع بر خلق و نگهداری ارزش ویژه برند شرکت پارس خزر
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته : مدیریت عنوان : بررسی تاثیر فعالیت های ترفیع بر خلق و نگهداری ارزش ویژه برند شرکت پارس خزر
دانلود همه پایان نامه ها درباره رضایت مشتری
رضایت مشتری، ارزیابی مشتری پس از خرید یک خدمت است، که از تجربه مصرف حاصل شده است. رضایت مشتری را می توان به عنوان بنیان نهایی در بازاریابی مدرن تلقی کرد، به طوریکه موفقیت بنگاه در گرو شناسایی و ارضای رضایت بخش نیازها و خواسته های مشتری برتر از رقباست(رنجبریان وهمکاران، 1388،ص65). دستیابی به رضایت […]
کیفیت خدمات -دانلود همه پایان نامه ها
امروزه کیفیت خدمات می تواند به یک سازمان جهت متمایز کردن خود از دیگر سازمانها و دستیابی به مزیت رقابتی پایدار کمک کند. شرکتها با ارائه خدمات با کیفیت می توانند مزایای رقابتی از نظر جایگاه کسب کنند. شرکتهایی که عمیقًا کیفیت گرا می شوند در هر دو جنبه فرهنگ درونی و شهرت بیرونی، توسعه […]
پایان نامه شناسایی  عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیکی
 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق   پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد  ( M.A )     گرایش مدیریت بازرگانی داخلی   عنوان : شناسایی و رتبه بندی  عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیکی ، با  تلفیق مدل  پذیرش فناوری ، تئوری عمل مستدل […]
پایان نامه رابطه توانمند سازی کارکنان با یادگیری سازمانی
 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق دانشکده علوم انسانی- گروه آموزشی مدیریت دولتی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M. A) گرایش  مدیریت تحول   عنــوان : رابطه توانمند سازی کارکنان  با یادگیری سازمانی (مطالعه موردی  صندوق مهر امام رضا (ع) تهران )   زمستان […]
پایان نامه عوامل مؤثر بر تبلیغات شفاهی در نمایندگی‌های بیمه
 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت     دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت دانشکده مدیریت و حسابداری گروه آموزشی مدیریت پایان نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته: مدیریت بازرگانی گرایش بیمه   بررسی عوامل مؤثر بر تبلیغات شفاهی مثبت در نمایندگی‌های بیمه پاسارگاد استان گیلان     نیمسال تحصیلی […]
پایان نامه تأثیر سیاستهای مشتری محوری بر عملکرد شرکت بیمه
 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته :مدیریت بازرگانی گرایش مالی     عنوان: بررسی تأثیر سیاستهای مشتری محوری بر عملکرد شرکت بیمه سامان در رشته بیمه عمر و تشکیل سرمایه   تابستان 92     تکه هایی از […]
پایان نامه بررسی تاثیر روابط عمومی بر وفاداری مشتریان بانک
 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد (نراق) دانشکده مدیریت ، گروه مدیریت بازرگانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A)  گرایش: بازرگانی داخلی   عنوان: بررسی تاثیر روابط عمومی بر وفاداری مشتریان بانک ملت استان قم بر اساس الگوی سه شاخگی 

 

2 (6) برای دانلود فایل متن کامل این پایان نامه ها روی عکس زیر کلیک کنید 9f523024660e41371abd230dbf262d93

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...