لیست همه پایان نامه های دانلودی(فایل متن کامل) رشته مدیریت         

 
 
تصمیم گیری یک وظیفه مهم مدیریتی به منظور انتخاب یک مجموعه اقدامات مناسب از بین چندین گزینه است و توسعه سیستم تصمیم گیری بخشی کامل از یک سازمان است. تصمیم گیری فرآیندی به منظور بهبود کارایی عملیاتی سازمان است که اهداف زیر را دنبال می کند. استفاده بهینه از منابع سازمان ، کنترل بهتر سازمان ، افزایش سودآوری سازمان و رقابت با رقبا (روحانی و مهری ، 1392). بی شک کیفیت تصمیم گیری علاوه بر توانایی تصمیم گیرنده، به جاری سازی اطلاعات مرتبط و ابزارهای در دسترس بری تحلیل اطلاعات وابسته است که بدین منظور لزوم بهره مندی از فناوری ها غیر قابل انکار می گردد. به طور کلی تصمیمات سازمانی را می توان به دو دسته تقسیم نمود: تصمیمات برنامه ریزی شده و تصمیمات غیر برنامه ریزی شده که بسته به نوع تصمیم گیری ها نیازمند آن هستیم که اطلاعات نیز تغییر کنند.

قلمرو پژوهش :
1-8-1 قلمرو موضوعی پژوهش :
در این تحقیق به بررسی نقش فناوریهای نوین و اثرات بکارگیری آن بر توانمند سازی تصمیم گیری کارکنان و همچنین به این موضوع که کاربرد این فناوریها در سازمان تا چه حد توانسته است موجبات توانمندسازی کارکنان را فراهم سازد، خواهیم پرداخت.

1-8-2 قلمرو زمانی پژوهش :
مطالعات مقدماتی این پژوهش در اواسط اردیبهشت ماه سال 1393 آغاز شده و سعی برآن است تا اواخر آذر ماه سال 1393 به پایان برسد.

1-8-3 قلمرو مکانی پژوهش :
قلمرو مکانی این تحقیق ، جامعه المصطفی قم می باشد.

1-9 ساختار کلی پایان نامه :
این پژوهش در پنج فصل به شرح زیر تنظیم شده است :
فصل اول : در این فصل پرداختن به تبیین موضوع تحقیق ، اهمیت ضرورت ، اهداف ، سوالات ، فرضیه ها و متغیر های تحقیق مد نظر قرار گرفته است .
فصل دوم : در این فصل به ادبیات ، مبانی نظری و پیشینه تحقیق پرداخته شده است . .
فصل سوم : در این فصل به روش تحقیق ، جامعه آماری و حجم نمونه مورد تحقیق ، معرفی سازمان بهره برداری ، معرفی ابزار های جمع آوری اطلاعات ، روایی و پایانی پرسشنامه پرداخته شده است .

برای دانلود متن کامل پایان نامه ، مقاله ، تحقیق ، پروژه ، پروپوزال ،سمینار مقطع کارشناسی ، ارشد و دکتری در موضوعات مختلف با فرمت ورد می توانید به سایت  jemo.ir  مراجعه نمایید
رشته مدیریت همه موضوعات و گرایش ها : صنعتی ، دولتی ، MBA ، مالی ، بازاریابی (تبلیغات - برند - مصرف کننده -مشتری ،نظام کیفیت فراگیر ، بازرگانی بین الملل ، صادرات و واردات ، اجرایی ، کارآفرینی ، بیمه ، تحول ، فناوری اطلاعات ، مدیریت دانش ،استراتژیک ، سیستم های اطلاعاتی ، مدیریت منابع انسانی و افزایش بهره وری کارکنان سازمان
عکس مرتبط با منابع انسانی

در این سایت مجموعه بسیار بزرگی از مقالات و پایان نامه ها با منابع و ماخذ کامل درج شده که قسمتی از آنها به صورت رایگان و بقیه برای فروش و دانلود درج شده اند

فصل چهارم : در این فصل ، اطلاعات از طریق پرسشنامه و مطالعه تحقیقات مشابه مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است .
فصل پنجم : در آخرین فصل از فصول پنجگانه این تحقیق ، پس از بیان نتایج حاصله و ارائه پیشنهاد هایی بر اساس آنها ، محدودیتها ی تحقیق عنوان شده است .

فصل دوم :
مبانی نظری
و پیشینه تحقیق

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...