تمام بهاء
نیم بهاء
جمع کل
درآمد
فروردین
58
0
58
8700000
اردیبهشت
43
0
43
6450000
خرداد
105
0
105
15750000
تیر
21
0
21
3150000
مرداد
164
1
165
24675000
شهریور
229
0
229
34350000
مهر
327
0
327
49050000
آبان
87
0
87
13050000

برای دانلود متن کامل پایان نامه ، مقاله ، تحقیق ، پروژه ، پروپوزال ،سمینار مقطع کارشناسی ، ارشد و دکتری در موضوعات مختلف با فرمت ورد می توانید به سایت  jemo.ir  مراجعه نمایید
رشته مدیریت همه موضوعات و گرایش ها : صنعتی ، دولتی ، MBA ، مالی ، بازاریابی (تبلیغات - برند - مصرف کننده -مشتری ،نظام کیفیت فراگیر ، بازرگانی بین الملل ، صادرات و واردات ، اجرایی ، کارآفرینی ، بیمه ، تحول ، فناوری اطلاعات ، مدیریت دانش ،استراتژیک ، سیستم های اطلاعاتی ، مدیریت منابع انسانی و افزایش بهره وری کارکنان سازمان
عکس مرتبط با منابع انسانی

در این سایت مجموعه بسیار بزرگی از مقالات و پایان نامه ها با منابع و ماخذ کامل درج شده که قسمتی از آنها به صورت رایگان و بقیه برای فروش و دانلود درج شده اند

آذر
7
0
7
1050000
دی
2
0
2
300000
بهمن
49
0
49
7350000
اسفند
67
0
67
10050000
جمع
1159
1
1160
173925000

نمودار 12-2: تعداد گردشگران خارجی شهرستان تکاب در سال 1392
جدول11-2: مجموع تعداد گردشگران داخلی و خارجی شهرستان تکاب و درآمد ماهیانه حاصل از فروش بلیط در سال 1392
ماه
داخلی
خارجی
جمع کل
درآمد
فروردین
17447
58
17505
114740000
اردیبهشت
1782
43
1825
20550000
خرداد
3207
105
3312
53450000
تیر
4577
21
4598
42000000
مرداد
1796
165
1961
43125000
شهریور
6602
229
6831
107970000
مهر
2196
327
2496
77250000
آبان
937
87
1024
20550000
آذر
339
7
346
4550000
دی
88
2
90
1200000
بهمن
114
49
163
8250000
اسفند
432
67
499
14790000

 
 
جمع
39490
1160
40650
508425000
نمودار13-2: وضعیت تعداد گردشگران داخلی و خارجی شهرستان تکاب و مجموع آن ها در سال 1392
جدول 12-2 تعداد گردشگران داخلی و خارجی شهرستان تکاب و مجموع آن ها را از سال 1374 تا سال 1392 نشان می دهد. همان طور که از جدول زیر و نمودار 13-2 مشخص است تعداد گردشگران ورودی از سال 1374 تا سال 1386 با شیب نسبتا ملایمی در حال افزایش است ولی در سال 1387 با جهش قابل ملاحظه ای در تعداد گردشگر ورودی روبه رو می شویم، از سال 1387 به بعد نیز بر خلاف انتظار هر ساله با کاهش تعداد گردشگران مواجه می شویم.
جدول 12-2: تعداد گردشگران داخلی و خارجی شهرستان تکاب در سال های 1374 تا 1392
سال
گردشگران داخلی
گردشگران خارجی
مجموع
1374
16543
342
16885
1375
18504
507
19011
1376
16240
579
16819
1377
15050
896
15946
1378
24194
1204
25398
1379
23675
1197
24872
1380
31579
1080
32659
1381
29050
1092
30142
1382
28700
649
29349
1383
26155
1465
27620
1384
45858
2032
47890
1385
48243
1613
49856
1386
42869
1879
44748
1387
130290
2589
132879
1388
90670
2112
92782
1389
89799
1823
91622
1390
76588
1674
78262
1391
48718
1215
49933
1392
39490
1160
40650
نمودار 14-2: وضعیت تعداد گردشگران شهرستان تکاب در سال های 1374 تا 1392
جدول 13-2 نیز مقایسه ماهیانه تعداد گردشگران شهرستان تکاب در سال های 1391 و 1392 را نشان می دهد.
جدول 13-2 : مقایسه ماهیانه تعداد گردشگران شهرستان تکاب در سال های 1391 و 1392
ماه
سال 1391
سال 1392
فروردین
10063
17505
اردیبهشت
6491
1825
خرداد
11427
3312
تیر
8958
4598
مرداد
4425
1961
شهریور
5822
6831
مهر
1913
2496
آبان
173
1024
آذر
20
346
دی
38
90
بهمن
103
163
اسفند
500
499
مجموع
49933
40650
نمودار 15-2 : مقایسه ماهیانه تعداد گردشگران شهرستان تکاب در سال های 1391 و 1392
8-2 پیشینه تحقیق
در زیر به چند نمونه از پژوهش های پیشین که با بهره گرفتن از برنامه ریزی راهبردی و تحلیل SWOT در جهت توسعه گردشگری شهرها پرداخته اند اشاره می شود.
تدوین و انتخاب استراتژی توسعه ی گردشگری استان لرستان بر اساس تحلیل SWOT و ماتریس برنامه ریزی استراتژیک کمی
در این تحقیق که توسط آقایان دکتر مهدی کاظمی، دکتر محمود رضا اسماعیلی و الله یار بیگی فیروزی در سال 1390 انجام شد، جهت شناسایی نقاط قوت و ضعف و فرصت ها و تهدیدهای پیش رو با تعدادی از گردشگران و صاحب نظران ادارات و سازمانهای دولتی مرتبط با صنعت گردشگری و هتلداری و صاحبان آژانس های مسافرتی و تفریحی در سطح استان که سال ها در استان سابقه ی فعالیت در این زمینه را دارا بودند، مصاحبه به عمل آمد و با بهره گرفتن از مدل SWOT از تلاقی این عوامل با هم استراتژی های مناسب استان در چهار دسته WT،ST ، SO و WT تعیین گردید.
در مرحله ی بعد برای انتخاب بهترین استراتژی جهت توسعه ی این صنعت ماتریس برنامه ریزی استراتژیک کمی (QSPM) به کار گرفته شد. جهت تعیین وزن های عوامل SWOT پرسشنامه ای بر اساس مقیاس لیکرت به صورت 5 گزینه ای طراحی و توسط 30 نفر از کارشناسان و خبرگان استان لرستان تکمیل شد. نتایج تحقیق نشان داد که استراتژی های تدافعی مناسب ترین استراتژی ها برای توسعه ی گردشگری استان، می باشند. استراتژی WT با میانگین 85/1با تأکید بر تشویق و ترغیب مردم برای مسافرت به استان لرستان و تبلیغ جاذبه های گردشگری در بازارهای هدف به عنوان بهترین استراتژی پیشنهاد شد.
برنامه ریزی راهبردی توسعه صنعت گردشگری منطقه آزاد کیش
در این پژوهش که توسط آقای فرهاد مرادی در سال 1391 صورت گرفته، با تأکید بر رویکرد برنامه ریزی راهبردی، به تدوین راهبرد های اجرایی و مؤثر به منظور توسعه صنعت گردشگری منطقه آزاد کیش پرداخته شده است. در گام نخست، به مصاحبه و نظر خواهی از طریق پرسش نامه از کارشناسان، مسئولین و مدیران حوزه گردشگری در منطقه آزاد کیش پرداخته شده و در گام دوم با بهره گرفتن از تکنیک تحلیل محتوا و تحلیل SWOT که یک جهت گیری راهبردی است، داده ها و اطلاعات تحلیل شده و با بهره گرفتن از ماتریس ارزیابی داخلی و خارجی (IE) جهت شناسایی اثرات مورد انتظار منطقه و ماتریس برنامه ریزی استراتژیک کمی (QSPM) راهبرد های توسعه صنعت گردشگری منطقه آزاد کیش طبقه بندی شده است. نتایج پژوهش انجام شده بیانگر وجود فرصت ها و قوت های زیادی در محیط خارجی و داخلی منطقه آزاد کیش بوده و قابلیت بالایی جهت توسعه و ارتقای ظرفیت های گردشگری خود برای تبدیل شدن به یک مقصد گردشگری توسعه یافته دارد.
برنامه ریزی راهبردی توسعه گردشگری بر اساس تحلیل SWOT (مطالعه موردی: شهر شیراز)
در پژوهش صورت گرفته توسط خانم هادیانی و همکارانش در سال 1390، به روش توصیفی - تحلیلی، با بکارگیری فرایند برنامه ریزی راهبردی، ضمن پی جویی توانمندی ها و کارکردهای گردشگری شهر شیراز و به منظور توسعه این کارکردها، اقدام به ارائه راهکارها و تعیین راهبردهای کاربردی در جهت توسعه گردشگری شده است. بر این اساس، فهرستی از نقاط قوت، ضعف، فرصت ها و تهدیدها شناسایی شده و سپس برای مشارکتی کردن برنامه ریزی آتی در ناحیه مورد مطالعه، از تکمیل پرسشنامه توسط مردم، مسئولان و گردشگران استفاده گردیده است، برای وزن دهی به تک تک عوامل تأثیرگذار نیز از روش دلفی استفاده شده است. نتایج نشان داده است که راهبردهای قابل قبول در برنامه ریزی گردشگری شهر شی

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...