پایان نامه طراحی مدل مدیریت استراتژیک برند باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران |
شکل 4- 7 مدل روند ارتقای برند باشگاه فوتبال 177
فهرست جدول ها
جدول 2- 1متداولترین مدل عای اندازه گیری ارزش ویژه برند. 50
جدول 2- 2معیارهای اندازه گیری ارزش ویژه برند در روش آکر. 63
جدول 2- 3عوامل استراتژی مدیریت برند کو (2009) 88
جدول 2- 4 عوامل مدل ارزش ویژه برند باشگاه های ورزشی، سرن و آرجین (2011) 90
جدول 2- 5فاکتورهای موثر بر وفاداری به نام تجاری گلادن و فانک (2002) 146
جدول 2- 6ارزیابی ارزش ویژه برند در تیم ورزشی بوئر و همکاران (2005) 147
جدول 2- 7ارزیابی تداعیات تیم ورزشی راس (2006) 148
جدول 2- 8 کاتالیزورهای ساختن هویت برند تیم های ورزشی ریچله (2011) 150
جدول 2- 9عناصر نشان دهنده هویت تیم کو 2009. 151جدول 2- 10راه کارهای بین المللی کردن برند تیم های ورزشی ریچله 2008. 165
جدول 3- 1: جزئیات مصاحبه های تحقیق 173
جدول 3- 2روشهای افزایش مقبولیت تحقیق پارکر و پیتنی 2009. 175
جدول 4- 1 نتایج حاصل از کدگذاری باز 180
جدول 4- 2 نتایج کدگذاری محوری
پیامد ها
راهبرد ها
(پارادایم داده بنیاد) 192
جدول 4- 3 شرایط علی کدگذاری محوری 193
جدول 4- 4 شرایط زمینه کدگذاری محوری 193
جدول 4- 5 شرایط مداخله گر کدگذاری محوری 196
جدول 4- 6 راهبردهای کدگذاری محوری 199جدول 4- 7 پیامدهای کدگذاری محوری 204
فصل اول
سایت های دیگر :
e-space: nowrap; overflow: hidden; position: relative; width: 460px; left: 3px;"> |
فرم در حال بارگذاری ...
[پنجشنبه 1399-03-01] [ 10:26:00 ق.ظ ]
|