دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج
 

دانشکده علوم انسانی 

پایان نامه  برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی
 

عنوان :
 

شناسایی منشا های ریسک و مدیریت کردن آن در شرکت توسعه پترو ایران 
 

 

 
متن پایان نامه :
(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)
چکیده :واژه ریسک ، واژه ای متعارف و پرکاربرد در فرهنگ لغات زمانه ی ماست که در ارتباط با شرایط شخصی ، شرایط اجتماعی و شرایط تجاری می باشد. یکی از جاهایی که مدیریت ریسک امتیاز ویژه ای پیدا کرده مدیریت پروژه هاست. شاید به دلیل طبیعت ریسکی پروژه ها . عواملی وجود دارند که در همه پروژه ها تکرار می شوند و پروژه ها را به صورت ذاتی ریسکی می کنند. این عوامل عبارتند از :
منحصر به فردی – پیچیدگی در شاخه های مختلف فنی ، تجاری ، تداخل ها یا ارتباطات ، فرضیات و محدودیت ها درباره اینده ، اهداف – مردم ، شامل مدیریت و اعضای تیم پروژه کارفرمایان و مشتریان ، تامین کنندگان و پیمانکاران فرعی ، همه کسانی که گستره آنها غیر قابل پیش بینی است – نیازمندی ها ، انتظارات و اهداف ذی – نفعان که می تواند تغییر کند باهم اشتراک داشته باشند یا مخالف هم باشند – تغییر و محیط زیستی که پروژه را در بر می گیرد.
این عوامل ریسکی در طبیعت همه پروژه ها ایجاد می شود و بدون تغییر در پروژه نمی توانند از بین بروند به عنوان مثال ، پروژه ای که منحصر بفرد نباشد محدودیت نداشته باشد با مردم درگیر نشود و تغییری ایجاد نکند درواقع یک پروژه نخواهد بود .

 

ادامه مطلب

سایت های دیگر :






-link" href="https://vob.kowsarblog.ir/%D9%BE%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D9%88%D8%B1%D8%AF-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA-%D8%AD%D9%85%D9%84-%D9%88%D9%86%D9%82%D9%84-%D9%87%D9%88%D8%A7%DB%8C%DB%8C-1" target="_blank" rel="noopener noreferrer">پایان نامه در مورد صنعت حمل ونقل هوایی


موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...