دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج
 

دانشکده علوم انسانی 

پایان نامه  برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی
 

عنوان :
 

بخش بندی مشتریان بانک ملت شهر اراک وتعیین استراتژی های مدیریت ارتباط با مشتری در هر بخش
 

 

 
متن پایان نامه :
(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)
چکیده :
یکی از ضروری ترین نیازهای موسسات – اعتباری و علی الخصوص بانک ها در دنیای امروز شناسایی دقیق مشتریان به ویژه مشتریان وفادار و سود آور و مدیریت ارتباط با این مشتریان برای رسیدن به سود آوری بالاتر است . یکی از روش های مورد استفاده برای رسیدن به این هدف ، تحلیل رفتاری مشتریان به لحاظ وفاداری و سود آوری با بهره گرفتن از تکنیک بخش بندی مشتریان می باشد یکی از پرکاربردترین مدل ها در فرایند بخش بندی مشتریان مدل RFM می باشد که به تازگی روش بهینه آن یعنی RFM   وزن دار بیشتر به کار می رود.پژوهشی که پیش روی شماست از 5 فصل تشکیل شده است :فصل اول مطالب کلی درباره مقدمات و ضرورت موضوع هم چنین مسئله تحقیقی و اهداف آن ارائه شده است .
فصل دوم که مبانی نظری پژوهش نامیده می شود مطالبی که در ادبیات موضوع پژوهش صورت گرفته به تفصیل بیان شده است .
فصل سوم که روش شناسی پژوهش نام گذاری شده است به شرح کلی روش های به کار رفته برای رتبه بندی مشتریان روش خوشه بندی مورد استفاده و الگوریتم های مورد استفاده در پژوهش پرداخته می شود .

 

ادامه مطلب

سایت های دیگر :