دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج
 

پایان نامه  برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی 

عنوان :
 

ارزیابی عملکرد بانک ملت با بهره گرفتن از مدل تعالی سازمانی 
 

مطالعه موردی شعب بانک ملت شهرستان مراغه
 

 

 
متن پایان نامه :
(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)
چکیده : امروزه نقش نظامهای ارزیابی و نظارت کارآمد در بهبود و تعالی سازمانها کاملا شناخته شده است.ارزیابی عملکرد سازمانها جهت شناسایی نقاط قوت و ضعف به منظور استفاده بهینه از منابع و امکانات از جایگاه خاصی برخوردار بوده و شایان توجه زیادی می باشد.در همین راستا مدل های تعالی سازمانی بعنوان ابزاری قوی در پاسخگویی به این نیاز سازمانها از موفقیت چشمگیری برخوردار بوده و توانسته تا حدودی زیادی در تعیین مسیر حرکت جهت دسترسی به تعالی منابع انسانی مورد استفاده قرار گیرند.
در بین این مدل ها مدل EFQM به عنوان یکی از جامع ترین مدل های ارزیابی عملکرد شناخته شده است . پژوهش حاضر یک مطالعه توصیفی پیمایشی است که عملکرد شعب بانک ملت شهرستان مراغه را براساس مدل تعالی سازمانی . ارزیابی کرده است . فصل اول این پژوهش شامل کلیات تحقیق می باشد که طرح کلی و چارچوب نظری تحقیق در آن درج شده است .فصل دوم که ادبیات تحقیق را تشکیل می دهد تئوری ها و نظریه های مربوط به مدل تعالی سازمانی در ایران و سایر کشورها مورد بررسی قرار گرفته است .

 

ادامه مطلب

سایت های دیگر :

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...