تعیین ارتباط بین سرمایه گذاری سازمان درسرمایه اجتماعی،تعلق کارکنان،پیامدهای کاری وعملکردمشتری .

1-4-2- اهداف فرعی تحقیق:

تعیین ارتباط بین سرمایه گذاری سازمان درسرمایه اجتماعی وتعلق شغلیتعیین ارتباط بین سرمایه گذاری سازمان درسرمایه اجتماعی وتعلق سازمانی
تعیین ارتباط بین تعلق کارکنان وتعهد سازمانی کارکنان
تعیین ارتباط بین تعلق کارکنان ورفتارشهروندی سازمانی
تعیین ارتباط بین تعلق کارکنان ومیل به ماندگاری
تعیین ارتباط بین تعلق کارکنان ورضایت شغلی
تعیین ارتباط بین پیامدهای کاری ورضایت مشتری
تعیین ارتباط بین پیامدهای کاری ووفاداری مشتری
تعیین ارتباط بین پیامدهای کاری ورفتارشهروندی مشتری
1-5- فرضیه های تحقیق

در این پژوهش، براساس ادبیات موضوع و مبانی نظری پژوهش، تعداد 9  فرضیه استخراج و آزمون خواهند شد. این فرضیات عبارتند از:

بین سرمایه گذاری سازمان درسرمایه اجتماعی وتعلق شغلی رابطه مثبت ومعنی داری وجود دارد
بین سرمایه گذاری سازمان درسرمایه اجتماعی وتعلق سازمانی رابطه مثبت ومعنی داری وجود داردبین تعلق کارکنان وتعهد سازمانی کارکنان رابطه مثبت ومعنی داری وجود دارد
بین تعلق کارکنان ورفتارشهروندی سازمانی رابطه مثبت ومعنی داری وجود دارد
بین تعلق کارکنان ومیل به ماندگاری رابطه مثبت ومعنی داری وجود دارد
بین تعلق کارکنان ورضایت شغلی رابطه مثبت ومعنی داری وجود دارد
بین پیامدهای کاری ورضایت مشتری رابطه مثبت ومعناداری وجود دارد
بین پیامدهای کاری ووفاداری مشتری رابطه مثبت ومعناداری وجود دارد
بین پیامدهای کاری ووفاداری مشتری رابطه مثبت ومعناداری وجود دارد.
1-6- روش تحقیق

این تحقیق از نظر هدف، کاربردی و از حیث گردآوری توصیفی ازنوع همبستگیمی باشد.

1-7- قلمرو تحقیق

قلمرو مکانی : این پژوهش دربین مشتریان وکارکنان شعب بانک های تجاری استان ایلام انجام شده است .

قلمرو زمانی : این پژوهش در مدت 6 ماه انجام گرفته است .

قلمرو موضوعی: حوزه مورد مطالعه بازاریابی می باشد .

1-8- روش نمونه گیری و حجم نمونه

در این تحقیق نمونه گیری به صورت تصادفی- ساده صورت خواهد گرفت و حجم نمونه بر اساس فرمول کوکران به صورت تصادفی به عنوان نمونه تحقیق انتخاب می شود.

1-9- ابزارهای گرد آوری داده ها

ادامه مطلب

سایت های دیگر :

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...