پایان نامه بازاریابی و توسعه فروش:مدل استراتژی فروش دیوید |
شرکت است. ماتریس داخلی و خارجی به سه ناحیه تقسیم می گردد و برای هریک از آنها استراتژیهای متفاوتی پیشنهاد می گردد.
2-8-7- ماتریس ارزیابی موقعیت و اقدام استراتژیک[9]
این ماتریس در بکارگیری جهت مقایسه عوامل داخلی و خارجی شرکت از اهمیت بسزایی برخوردار است. این ماتریس نشان دهنده دو بعد داخلی توان مالی (FS)[10] و مزیت رقابتی[11] (CA) و
فرم در حال بارگذاری ...
[سه شنبه 1398-07-23] [ 03:56:00 ب.ظ ]
|