(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)

چكیده:

با پیشرفتهای حاصل شده در دو حوزه گسترده مخابرات سیار سلولی و اینترنت، نیاز به تركیب آن ها بیشتر احساس شد، تا جایی كه نخستین بار توسط موبایل نسل 2/5 تركیب این دو حوزه صورت گرفت. اما كیفیت سرویس های ارائه شده و نیز تنوع آنها در حد مطلوب نبود و لذا IMS كه یك زیر سیستم چند رسانه ای بر مبنای IP است در 3GPP مطرح شد، تا این نیاز مرتفع شود و سرویسهایی با كیفیت مناسب فراهم آید كه برای كاربران امكان ارتباط را به صورت ساده فراهم می آورند.

گستردگی و دسترسی راحت به سرویسها خود سبب ایجاد حفره های امنیتی و آسیب پذیری هایی در این شبكه شده است كه تهاجمات امنیتی با شناخت این مخاطرات سعی در نفوذ در شبكه دارند. شبكه IMS خود با به كارگیری تمهیداتی سعی در مقابله با این مخاطرات امنیتی دارد. در این پروژه به بررسی معماری شبكه IMS و معماری امنیتی آن می پردازیم و در جهت شناخت تهاجمات امنیتی شبكه IMS   برای دانلود متن کامل پایان نامه ها اینجا کلیک کنید بر می آییم و با آسیب پذیریهای شبكه IMS که زمینه را جهت نفوذ تهاجمات امنیتی فراهم می آورند آشنا می شویم. از آن جایی كه این تهاجم ها سبب ایجاد نگرانیهایی برای ارائه دهندگان سرویس و كاربران می باشند لذا تشخیص به موقع آ نها امری بسیار مهم است. لذا بر روی این 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...