کمپانی هایک ویژن به عنوان شرکتی پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نظارت تصویری دوربین مداربسته در دنیا محسوب می شود. در این راستا با بهره گرفتن از فناوری های به روز و پیشرفته در قالب کالاهایی هوشمند، با کیفیت و کارایی بالا پاسخگوی تمامی نیازهای نظارتی و امنیتی مصرف کنندگان و نمایندگان خود است. این کمپانی حدود 15 سال پیش فعالیت خود را در زمینه دوربین مداربسته و سیستم ها نظارتی شروع کرد.

شرکت هایک ویژن در سال ۲۰۱۳ بیش از ۱۳۰۰۰ نفر را به صورت مستقیم به اشتغال درآورده که با داشتن تیم تحقیق و توسعه ای ۴۰۰۰ نفری دارای بزرگترین تیم تحقیق و توسعه جهان محسوب می‌شود.

 

فروشگاه هایک ویژن وتاریخچه آن

هایک ویژن (Hikvision)  یک شرکت چینی است که در زمینه تولید تجهیزات حفاظتی فعالیت دارد و یکی از بزرگترین تولید کنندگان سیستم های حفاظتی دنیا است. تخصص اصلی هایک ویژن   برای دانلود متن کامل پایان نامه ها اینجا کلیک کنید تولید تجهیزات مرتبط با نظارت تصویری (دوربین مداربسته و تجهیزات وابسته) است. هایک ویژن کار خود را از سال 2001 آغاز کرد وطی پانزده سال اخیری که پشت سر گذاشته  توانسته است بخش بزرگی از سهم بازار تجهیزات حفاظتی دنیا را از آن خود نماید.

هدف و خط مشی فعلی شرکت هایک ویژن در جهت  بالا بردن کیفیت کالاها  و بالابردن کیفیت تولید آنهاست به طوری که امکان دسترسی مشتریان به محصولات کاملا با کیفیت را با قیمتی بسیار مناسب فراهم کند. هایک ویژن همچنین در2 سال اخیر تلاش کرده در بازارهای همسو امنیتی با سیستم های حفاظتی مانند تجهیزات کنترل تردد، حفاظت مستقیم، اعلام حریق و … هم فعالیت خود را افزایش دهد.

می توان گفت هایک ویژن تنها برندی در ایران است که به صورت مشترک در پروژه ها کوچک (خانه ها، واحد های اداری و تجاری کوچک و …) و پروژه های بسیار بزرگ (پالایشگاه ها، کارخانه های بزرگ و …) مورد استفاده قرار می گیرد. دلیل این موضوع تولید طیف بسیار وسیعی از محصولات با توجه به نیاز مشتریان است. به طوری که محصولات سری اقتصادی هایک ویژن میتوانند با برخی از ارزان قیمت ترین تجهیزات حفاظتی در ایران رقابت کنند و همچنان کیفیت و استانداردهای خود را حفظ کنند.

سهم تولید هایک ویژن از کل بازار

هایک ویژن در سال ۲۰۱۵ حدود ۱۶ درصد از کل تولید محصولات نظارت تصویری دنیا را به خود اختصاص داد. هایک ویژن در سال ۲۰۱۶ به رتبه اول در بین ۵۰ شرکت تولیدکننده تجهیزات امنیتی رسید. هایک ویژن در سال ۲۰۱۷ میزان درآمد آن به مبلغی بالغ بر ۴۶۲۴۱ میلیون دلار رسید.

 

محصولات حفاظتی هایک ویژن را میتوان به دو دسته اصلی طبقه بندی کرد:

محصولات تحت شبکه هایک ویژن

محصولات تحت شبکه: هایک ویژن مدت هاست در حال رشد و ارتقای محصولات تحت شبکه خود است. این کمپانی امروزه بسیاری از قابلیت های پیشرفته سیستم های حفاظتی را به صورت رایگان برای سیستم های مداربسته تحت شبکه خود فعال کرد. در این زمینه هم قیمت و کیفیت محصولات هایک ویژن با رقبای دیگر غیر قابل مقایسه 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...