شکل 1-1: مدل تحقیق…………………………………………………………………………………………..
6
شکل 1-2: چارچوب مدل کسب و کار اپلگیت…………………………………………………………
7
شکل 2-1: فرایند مدیریت استراتژیک بارنی و هسترلی………………………………………………
19
شکل 2-2: مدل پنج نیروی رقابتی پورتر ………………………………………………………………….
21
شکل 2-3 : هرم CSR کرول……………………………………………………………………………………
31
شکل 2-4: مدل سه بخشی CSR شوارتز و کرول ……………………………………………………..
32
شکل 2-5: مدل تاثیر CSR………………………………………………………………………………………
35
شکل 2-6: سه جنبه ی تئوری ذینفعان……………………………………………………………………..
38
شکل 2-7: طبقه بندی ذینفعان بر اساس فوریت، حقانیت و قدرت………………………………
40
شکل 2-8: نوع شناسی تشخیصی ذینفعان سازمان………………………………………………………
41
شکل 2-9: نوع شناسی استراتژی های نفوذ ذینفعان………………………………………………….
43
شکل 2-10: چارچوب مدل کسب و کار اولیه ایتامی و نیشینو……………………………………..
51
شکل 2-11: چارچوب مدل کسب و کار جانسون………………………………………………………
53
شکل 2-12: چارچوب مدل کسب و کار اپلگیت……………………………………………………….
55
شکل 2-13: سیستم انتقال ارزش مکنزی به نقل از لنینگ و مایکلز……………………………….
65
شکل 2-14: چارچوب CSR استراتژیک پورتر و کرامر……………………………………………….
67
شکل 3-1: ساختار فصل 3……………………………………………………………………………………..
73
شکل 4-1: چارچوب مدل کسب و کار مسئولانه……………………………………………………….
97
شکل 4-2: ارتباط بین اجزای مختلف مدل کسب و کار مسئولانه ………………………………..
107
شکل 4-3 ارتباط اجزای مدل کسب و کار مسئولانه و مولفه های بارنی ……………………….
101
نمودار 4-1: میزان آشنایی و مصرف آبمیوه های شادلی………………………………………………
116
نمودار 4-2: میزان آشنایی با محصولات ارگانیک……………………………………………………….
117
نمودار 4-3: میزان مصرف محصولات ارگانیک………………………………………………………….
118
نمودار 4-4: علت عدم مصرف محصولات ارگانیک……………………………………………………
119

برای دانلود متن کامل پایان نامه ، مقاله ، تحقیق ، پروژه ، پروپوزال ،سمینار مقطع کارشناسی ، ارشد و دکتری در موضوعات مختلف با فرمت ورد می توانید به سایت  jemo.ir  مراجعه نمایید
رشته مدیریت همه موضوعات و گرایش ها : صنعتی ، دولتی ، MBA ، مالی ، بازاریابی (تبلیغات - برند - مصرف کننده -مشتری ،نظام کیفیت فراگیر ، بازرگانی بین الملل ، صادرات و واردات ، اجرایی ، کارآفرینی ، بیمه ، تحول ، فناوری اطلاعات ، مدیریت دانش ،استراتژیک ، سیستم های اطلاعاتی ، مدیریت منابع انسانی و افزایش بهره وری کارکنان سازمان
Efficiency بهره وری

در این سایت مجموعه بسیار بزرگی از مقالات و پایان نامه ها با منابع و ماخذ کامل درج شده که قسمتی از آنها به صورت رایگان و بقیه برای فروش و دانلود درج شده اند

نمودار 4-5: نوع محصول ارگانیک مصرف شده توسط مصرف کنندگان………………………..
120
نمودار 4-6: عوامل موثر در خرید محصولات ارگانیک……………………………………………….
121
نمودار4-7: میزان آشنایی با آبمیوه های ارگانیک شادلی………………………………………………
122
شکل 4-4: مراحل مختلف تولید تا مصرف آبمیوه………………………………………………………
124
شکل 4-5: مدل کسب و کار مسئولانه شرکت اروم نارین……………………………………………

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...