خانه
 فنی و مهندسیرشته برق
 رشته عمران
 رشته کامپیوتر و فناوری اطلاعات
 رشته مکانیک
 رشته صنایع
 رشته کشاورزی – دامپروری
 رشته مواد
 رشته پلیمر
 رشته مهندسی شیمی
 رشته معدن
 رشته صنایع غذایی
 رشته نساجی
 علوم انسانیرشته حقوق
 رشته روانشناسی و علوم تربیتی
 رشته حسابداری
 رشته مدیریت
 رشته الهیات فقه و فلسفه
 رشته جغرافیا
 رشته اقتصاد
 رشته علوم سیاسی
 علوم اجتماعی-جامعه شناسی-علوم ارتباطات
 رشته تاریخ
 رشته مدیریت آموزشی و برنامه ریزی درسی
 رشته زبان و ادبیات فارسی
 رشته زبان خارجه (انگلیسی آلمانی فرانسه)
 رشته زبان و ادبیات عربی
 علوم پایهرشته زمین شناسی
 رشته شیمی
 رشته زیست شناسی
 رشته فیزیک
 رشته علوم جانوری
 تربیت بدنی
 معماری
 هنر
 پزشکی
 پرستاری
قوانین استفاده از سایت سبز فایل
مطالب این سایت صرفا جهت استفاده از منابع علمی و پژوهشی می باشد. 

هر گونه نقض قوانین و مقررات دانشگاهی در نگارش پایان نامه ها بر عهده کاربران است و همانطور که می دانید با این موضوع به شدت برخورد می شود

استفاده از مطالب داخل مقاله ها و پایان نامه ها مستلزم قبول شرایط فوق می باشد

ما با تمام توان تلاش می کنیم تا با رفع خطاها و اشکالها خدمات مناسبی ارائه دهیم ولی با اینحال به علت تخصصی و آکادمیک بودن محتواها ما در این سایت به هیچ عنوان ضمانت نمی کنیم که اطلاعات موجود در فایل های سایت،  دقیق، کامل، به روز و یا بدون خطا باشد.

ما تعهد می کنیم در صورتی که از نظر شما فایل خریداری شده دارای اشکال باشد با ارسال موارد ، کل مبلغ پرداختی عودت داده شود

ما هیچ تخصصی درباره محتوای فایل ها نداریم و فقط بازنشر دهنده آن هستیم 

ما هیچگونه مسئولیتی در برابر تبعات ناشی از هر گونه استفاده از مضامین این سایت را بر عهده نمی گیریم

ما متعهد به حفظ حریم شخصی و محافظت از اطلاعات خصوصی شما هستیم

هیچکدام از اطلاعات شما اعم از اطلاعات شخصی، آدرس ایمیل ، آی پی و…بدون اجازه شما(مگر به حکم قانون ایران) به دیگران ارائه نمی شود. ما به هیچ عنوان اطلاعات شخصی شما را به اشخاص ثالث نفروخته و هیچ‌گاه بدون اجازه شما استفاده تبلیغاتی نخواهیم‌ کرد.

به جز اطلاعات شخصی شما، برای مسائل امنیت سرویس‌دهی و ساخت گزارش‌های آماری، ما IP شما و زمان‌های مراجعه شما را نیز ذخیره می‌کنیم. کاربرد این اطلاعات برای ما صرفا مسائل آماری، امنیت سرویس‌دهی و تشخیص احتمالی حملات هکرها (نظیر حمله هایی به روش DDos) است.

ما برای ارائه سرویس‌های خود و بهبود تجربه شما، از کوکی‌ها برای اهداف بسیاری در   برای دانلود متن کامل پایان نامه ها اینجا کلیک کنید وب‌سایتمان استفاده می‌کنیم. کوکی‌هایی که استفاده می‌کنیم، به ما این امکان را می‌دهند که مشتریان و اطلاعات مربوط به آنها را در دفعات بعدی مراجعه بشناسیم، پس دیگر لازم نیست اطلاعات مشابه را دوباره وارد کنید. اگر کوکی‌ها را مسدود یا پاک کنید، ممکن است نتوانیم برخی از خدمات که به وجود کوکی‌ها وابسته هستند را ارائه کنیم 

سایت ما ممكن است شامل لینك هایی به سایت های دیگر باشد. سایت های لینك داده شده از درون سایت ما، تحت كنترل و نظارت دائمی ما نبوده و ما هیچ مسئولیتی را در قبال آنها به عهده نمی گیریم. ما این لینك ها را تنها جهت ارائه تسهیلات به شما درون سایت قرار داده و محتوای هر لینك، ارتباط خاصی به سایت ما نداشته و ما مسئولیتی را در قبال آن نمی پذیریم.
جهت استفاده از سایت ما  شما متضمن می شوید كه تحت هیچ شرایطی از سایت ما در كارهای نامشروع و ممنوع استفاده نمی نمایید. شما مجاز به استفاده از سایت ما تحت هیچ شرایطی كه موجب نقض قوانین و مقررات کشور جمهوری اسلامی ایران می شود نمی باشید.
سایت سبز فایل بزرگترین و جامع ترین سایت مرجع فروش و دانلود پایان نامه های مقطع کارشناسی ارشد می باشد. هزاران فایل پایان نامه ، مقاله ، تحقیق ، پروپوزال ، پروژه دانشجویی و گزارش سمینار با فرمت word (پسوند doc یا docx) و قابل ویرایش با امکان دانلود رایگان دمو (فهرست و فصل اول همه پایان نامه ها در سایت به صورت رایگان در دسترس است تا کاملا با محتویات آن آشنا شوید) سایت سبز فایل امکان خرید پایان نامه را برای دانشجویان و محققان محترم برای استفاده در تحقیقات فراهم نموده است. برای پیدا کردن پایان نامه مورد نظرتان عبارت مورد نظر خودتان را در کادر زیر جستجو کنید:جستجو برای:

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...