رشته مدیریت همه موضوعات و گرایش ها : صنعتی ، دولتی ، MBA ، مالی ، بازاریابی (تبلیغات - برند - مصرف کننده -مشتری ،نظام کیفیت فراگیر ، بازرگانی بین الملل ، صادرات و واردات ، اجرایی ، کارآفرینی ، بیمه ، تحول ، فناوری اطلاعات ، مدیریت دانش ،استراتژیک ، سیستم های اطلاعاتی ، مدیریت منابع انسانی و افزایش بهره وری کارکنان سازمان
Efficiency بهره وری

در این سایت مجموعه بسیار بزرگی از مقالات و پایان نامه ها با منابع و ماخذ کامل درج شده که قسمتی از آنها به صورت رایگان و بقیه برای فروش و دانلود درج شده اند

129
مدل 5 صادرات با ضرایب استاندارد …………………………………………………………………………
131
مدل 5 صادرات با ضریب غیر استاندارد …………………………………………………………………….
131
مدل 6 صادرات ……………………………………………………………………………………………………
132
مدل 6 صادرات با ضرایب استاندارد ………………………………………………………………………..
134
مدل 6 صادرات با ضریب غیر استاندارد ……………………………………………………………………..
135
مدل 7 صادرات ……………………………………………………………………………………………………..
135
مدل 7 صادرات با ضرایب استاندارد ……………………………………………………………………………
137
مدل 7 صادرات با ضریب غیر استاندارد ………………………………………………………………………
138
مدل 8 صادرات …………………………………………………………………………………………………….
138
مدل 8 صادرات با ضرایب استاندارد ……………………………………………………………………………
140

مدل 8 صادرات با ضریب غیر استاندارد …………………………………………………………………….
141
مدل 9 مدل ساختاری صادرات ……………………………………………………………………………….
142
مدل 9 مدل ساختاری صادرات با ضرایب استاندارد ………………………………………………………
145
مدل 9 مدل ساختاری صادرات با ضریب غیر استاندارد ………………………………………………..
148
مدل 9 مدل ساختاری صادرات اصلاح شده …………………………………………………………………..
155
مدل 9 مدل ساختاری اصلاح شده در حالت استاندارد ……………………………………………………..
156
مدل 9 مدل ساختاری اصلاح شده در حالت غیر استاندارد ………………………………………………..
157
چکیده
مدیریت دانش، نگرشی است که می‌تواند از سوی مدیریت سازمان‌ها با کمی انعطاف پیاده سازی شود و رقابت پذیری در آینده، پیشرو بودن در محصول و خدمات جدید، فتح بازارهای جدید و خلق بازارهای نو و از دست ندادن سرمایه‌های دانشی را به ارمغان بیاورد. مبحث مدیریت دانش یکی از مباحث نو ظهور در مدیریت است که به شدت مورد اقبال و توجه دانشمندان علم سازمان و مدیریت واقع شده و مهمترین رکن مدیریت دانش، پیاده سازی و اثر بخشی آن می‌باشد، که شناخت مدیریت دانش به عنوان یک روح حاکم بر اعمال سازمانی برای پیاده سازی آن ضروری است. در این تحقیق نیز با توجه به مطالب یاد شده و نتایج تحقیق نشان دهنده تاثیری مستقیم و مثبتی است که مولفه‌های مدیریت دانش بر صادرات فرش می‌گذارند. در دنیای امروزه دیگر، منابع اقتصادی اصلی، سرمایه، منابع طبیعی، نیروی کار و… نیستند، بلکه منابع اقتصادی اصلی، دانش خواهد بود. بعد از قرن بیستم که قرن اقتصاد صنعتی بود، قرن بیست و یکم قرن اقتصاد اطلاعات و دانش می‌باشد.
در این میان سازمان‌های کشورمان نیز برای همسویی با سایر سازمان‌ها و افزایش توان رقابتی، در عرصه‌های داخلی و جهانی نیازمند مدیریت دانش و استفاده از سرمایه‌های فکری سازمان خود هستند.
مدیریت دانش، به مثابه بخشی ضروری و اساسی در موفقیت سازمان، دامنه‌ی گسترده‌ای از ایده‌های سازمانی، شامل نوآوری‌های راهبردی، اقتصادی، رفتاری و مدیریتی را در بر‌می‌گیرد. در جهان امروز که تولید کالاها و ارائه‌ خدمات به شدت دانش مدار شده‌اند، دانش دارایی کلیدی برای کسب مزیت رقابتی به شمار می‌رود.
پژوهش حاضر از نظر هدف کاربردی و از نظر شیوه گردآوری اطلاعات، یک تحقیق توصیفی از نوع همبستگی است که بر اساس ماتریس کوواریانس تحلیل می‌شود، روش نمونه‌برداری در این تحقیق، از نوع تصادفی ساده می‌باشد.
شروع فعالیت این تحقیق از اواخر زمستان 1390 بوده و تا اواسط پاییز 1391ادامه داشته است. داده‌های گرد‌آوری شده در مورد تحقیق در یک دوره زمانی از اوایل مرداد 1391 تا اواسط آبان 1391 از طریق پرسشنامه جمع‌ آوری شده است.تحلیل داده‌ها با بهره گرفتن از نرم‌افزارهای آماری Amos و Spss 19 صورت گرفته است.

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...