دانلود پایان نامه مدیریت با موضوع ارزیابی عملکرد |
4-3- 2- آزمون فرضیات تحقیق……………………………………………………………………………………………………………207
4-3-2-1- فرضیه اصلی اوّل…………………………………………………………………………………………………………………..207
4-3-2-1-1- فرضیه فرعی اوّل……………………………………………………………………………………………………………..207
4-3-2-1-2- فرضیه فرعی دوّم……………………………………………………………………………………………………………..210
4-3-2-1-3- فرضیه فرعی سوّم…………………………………………………………………………………………………………….212
4-3-2-1-4- فرضیه فرعی چهارم…………………………………………………………………………………………………………217
4-3-2-2- فرضیه اصلی دوّم………………………………………………………………………………………………………………….219
عنوان صفحه
4-3-3- بررسی عوامل دموگرافیک بر روی پاسخ افراد………………………………………………………………………….220
4-3-3-1- عنوان شغلی در صنعت بیمه………………………………………………………………………………………………..220
4-3-3-2- میزان تحصیلات…………………………………………………………………………………………………………………..221
4-3-3-3- سنوات خدمت در صنعت بیمه……………………………………………………………………………………………221
4-3-3-4- سابقه مدیریت در صنعت بیمه……………………………………………………………………………………………222
4-3-4- آزمون کفایت نمونه…………………………………………………………………………………………………………………223
4-3-5- اجرای تکنیک رتبه بندی TOPSIS………………………………………………………………………………………224
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات
5-1- مقدمه: …………………………………………………………………………………………………………………………………………230
5-2- فرایند تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………………230
5-3- نتایج حاصل از تحلیل فرضیه ها………………………………………………………………………………………………….231
5-3-1- نتیجه حاصل از فرضیه اصلی اوّل…………………………………………………………………………………………….231
5-3-1-1- نتیجه حاصل از فرضیه فرعی اوّل……………………………………………………………………………………….232
5-3-1-2- نتیجه حاصل از فرضیه فرعی دوّم……………………………………………………………………………………….232
5-3-1-3- نتیجه حاصل از فرضیه فرعی سوّم………………………………………………………………………………………233
5-3-1-4- نتیجه حاصل از فرضیه فرعی چهارم…………………………………………………………………………………..234
5-3-2- نتیجه حاصل از فرضیه اصلی دوّم…………………………………………………………………………………………….235
5-4- یافته های جانبی تحقیق. …………………………………………………………………………………………………………….236
5-5- نتایج حاصل از رتبه بندی شعب بیمه کارآفرین…………………………………………………………………………..237
5-6- محدودیّت های تحقیق………………………………………………………………………………………………………………….238
عنوان صفحه
5-7- پیشنهادهای اجرایی………………………………………………………………………………………………………………………238
5-8- پیشنهادهایی برای پژوهش های آتی……………………………………………………………………………………………240
فهرست جداول
عنوان صفحه
جدول (1-1) مراحل کلی تحقیق……………………………………………………………………………………………………………….5
جدول (2-1) مقایسه معیارهای سنتی و نوین ارزیابی عملکرد………………………………………………………………..60
جدول (2-2) معیارهای مدل اروپایی کیفیت ………………………………………………………………………………………..101
جدول (2-3) معیارهای اساسی و زیر معیارهای مدل جایزه ملی مالکوم بالدریج ……………………………….105
جدول (2-4) جمع بندی و مقایسه شاخص های تحقیق………………………………………………………………………150
جدول (2-5) مدل خرد تحقیق…………………………………………………………………………………………………………….. 153
جدول(3-1) ضرایب آلفای کرونباخ………………………………………………………………………………………………………..165
جدول (4-1) توزیع فراوانی پاسخ دهندگان بر اساس عنوان شغلی………………………………………………………172
جدول (4-2) توزیع فراوانی پاسخ دهندگان بر اساس میزان تحصیلات………………………………………………..173
جدول (4-3) توزیع فراوانی پاسخ دهندگان بر اساس سنوات خدمت……………………………………………………174
جدول (4-4) توزیع فراوانی پاسخ دهندگان بر اساس سابقه مدیریت……………………………………………………175
جدول (4-5) توزیع فراوانی شاخص اول در بعد مالی…………………………………………………………………………….176
جدول (4-6) توزیع فراوانی شاخص دوم در بعد مالی……………………………………………………………………………176
جدول (4-7) توزیع فراوانی شاخص سوم در بعد مالی…………………………………………………………………………..177
جدول (4-8) توزیع فراوانی شاخص چهارم در بعد مالی………………………………………………………………………..177
جدول (4-9) توزیع فراوانی شاخص پنجم در بعد مالی…………………………………………………………………………178
جدول (4-10) توزیع فراوانی شاخص ششم در بعد مالی………………………………………………………………………178
جدول (4-11) توزیع فراوانی شاخص هفتم در بعد مالی……………………………………………………………………….179
جدول (4-12) توزیع فراوانی شاخص هشتم در بعد مالی……………………………………………………………………..179
عنوان صفحه
جدو
ل (4-13) توزیع فراوانی شاخص نهم در بعد مالی………………………………………………………………………….180
جدول (4-14) توصیف آماری میزان اهمیّت شاخص های مالی در ارزیابی عملکرد…………………………….181
جدول (4-15) توزیع فراوانی شاخص اول در بعد مشتری…………………………………………………………………….182
جدول (4- 16) توزیع فراوانی شاخص دوم در بعد مشتری…………………………………………………………………..182
جدول (4-17) توزیع فراوانی شاخص سوم در بعد مشتری…………………………………………………………………..183
جدول (4-18) توزیع فراوانی شاخص چهارم در بعد مشتری………………………………………………………………..183
جدول (4-19) توزیع فراوانی شاخص پنجم در بعد مشتری………………………………………………………………..184
جدول (4-20) توزیع فراوانی شاخص ششم در بعد مشتری………………………………………………………………….184
جدول (4-21) توزیع فراوانی شاخص هفتم در بعد مشتری………………………………………………………………….185
جدول (4-22) توزیع فراوانی شاخص هشتم در بعد مشتری…………………………………………………………………185
جدول (4- 23) توزیع فراوانی شاخص نهم در بعد مشتری……………………………………………………………………186
برای دانلود متن کامل پایان نامه ، مقاله ، تحقیق ، پروژه ، پروپوزال ،سمینار مقطع کارشناسی ، ارشد و دکتری در موضوعات مختلف با فرمت ورد می توانید به سایت jemo.ir مراجعه نمایید
رشته مدیریت همه موضوعات و گرایش ها : صنعتی ، دولتی ، MBA ، مالی ، بازاریابی (تبلیغات - برند - مصرف کننده -مشتری ،نظام کیفیت فراگیر ، بازرگانی بین الملل ، صادرات و واردات ، اجرایی ، کارآفرینی ، بیمه ، تحول ، فناوری اطلاعات ، مدیریت دانش ،استراتژیک ، سیستم های اطلاعاتی ، مدیریت منابع انسانی و افزایش بهره وری کارکنان سازمان
در این سایت مجموعه بسیار بزرگی از مقالات و پایان نامه ها با منابع و ماخذ کامل درج شده که قسمتی از آنها به صورت رایگان و بقیه برای فروش و دانلود درج شده اند
فرم در حال بارگذاری ...
[سه شنبه 1400-02-21] [ 09:57:00 ب.ظ ]
|