در ادامه مطلب می توانید صفحات ابتدایی این پایان نامه را بخوانید
و در صورت نیاز به متن کامل آن می توانید از لینک پرداخت و دانلود آنی برای خرید این پایان نامه اقدام نمائید.
 

دانشگاه آزاد اسلامی
واحد تهران جنوب
دانشکده تحصیلات تکمیلی
“M.Sc” پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد
مهندسی مکاترونیک
عنوان :
تخمین پارامترهای تعلیق خودروی baja دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب با grey box
برای رعایت حریم خصوصی اسامی استاد راهنما،استاد مشاور و نگارنده درج نمی شود
تکه هایی از متن به عنوان نمونه :
(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)
چکیده:

معمولاً در تخمین پارامترهای خودرو از یک سیستم سنسوری که روی خودرو سوار می شود، استفاده می شود. در این روش علاوه بر تولید و توسعه سیستم سنسوری، متدی نیز برای تخمین پارامترهای خودرو با استفاده از سیستم سنسوری لازم است. معمولاً سیستم سنسوری توسط کامپیوتر و به صورت wireless کنترل می شود. در این تحقیق تخمین پارامترها بوسیله نوشتن کد grey box با استفاده از system

 

برای دانلود متن کامل پایان نامه ها اینجا کلیک کنید

intensification toolbox  نرم افزار مطلب انجام می گیرد. ثابت های میرایی تعلیق عقب و جلو خودرو و pitch inertia روی خودرو baja تخمین زده می شوند.

مقدمه:

 هدف سیستم این است که به صورت شفاف پارامترهای سیستم را تخمین زده و به راننده اعلام نماید. از پارامترهای سیستم آنهایی تخمین زده می شوند که بطور دینامیکی اندازه گیری می شوند مانند اینرسی و میرایی. این تخمین پارامتر می تواند سپس برای کالیبره کردن سیستم کنترل و یا به طور ساده برای اعلان کارکرد خوردو استفاده شود. براهی هوشمند شدن، سنسورها بوسیله چندین میکروکنترلر می شوند. این عامل به آنها امکان می دهد تا بطور هوشمندانه عمل کنند از قبیل خود کالیبره کردن، راه اندازی اتوماتیک و پیش و پس پردازش داده. سیستم سنسور 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...