1-3) اهمیت و ضرورت پژوهش ………………………………………………………………………………………………………. 7
1-4) سؤال های پژوهش …………………………………………………………………………………………………………………. 9
1-5) فرضیات پژوهش ……………………………………………………………………………………………………………………10
1-6) اهداف پژوهش ……………………………………………………………………………………………………………………..11
1-7) جامعه آماری پژوهش …………………………………………………………………………………………………………….12
1-8) نمونه آماری پژوهش …………………………………………………………………………………………………………….12
1-9) قلمرو پژوهش ………………………………………………………………………………………………………………………12
1-9-1) قلمرو مکانی پژوهش ……………………………………………………………………………………………………..12
1-9-2) قلمرو زمانی پژوهش ……………………………………………………………………………………………………..12
1-9-3) قلمرو موضوعی پژوهش ………………………………………………………………………………………………..12
1-10) تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیر های پژوهش …………………………………………………………………………12
1-11) ساختار فصول پایان نامه ……………………………………………………………………………………………………….15
فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه پژوهش
2-1) مقدمه …………………………………………………………………………………………………………………………………..16
2-2) مبانی نظری پژوهش ……………………………………………………………………………………………………………….16
2-2-1) مدیریت کیفیت فراگیر ……………………………………………………………………………………………………17
2-2-2) اصول مدیریت کیفیت فراگیر …………………………………………………………………………………………..20
2-2-2-1) توجه به مشتری ………………………………………………………………………………………………………….20
2-2-2-2) تعهد مدیریت عالی …………………………………………………………………………………………………….20
2-2-2-3) مشارکت و همکاری …………………………………………………………………………………………………..21
2-2-2-4) آموزش ……………………………………………………………………………………………………………………21
2-2-2-   برای دانلود متن کامل پایان نامه ها اینجا کلیک کنیدhttp://fumi.ir/%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d9%be%d8%a7%db%8c%d8%a7%d9%86-%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87-%d8%a7%d8%b1%d8%b4%d8%af-%d8%a7%d8%b1%d8%b2%d9%8a%d8%a7%d8%a8%d9%8a-%d8%b1%d9%8a%d8%b3%da%a9-%d9%88/ 5) بهبود مستمر …………………………………………………………………………………………………………….. 21
2-2-2-6) مدیریت فرایند …………………………………………………………………………………………………………. 22
2-2-3) هدف اساسی مدیریت کیفیت فراگیر ……………………………………………………………………………………. 23
2-2-4) یادگیری سازمانی ……………………………………………………………………………………………………………… 24
2-2-5) انواع یادگیری سازمانی ………………………………………………………………………………………………………. 26
2-2-5-1) یادگیری تک حلقه ای …………………………………………………………………………………………………26
2-2-5-2) یادگیری دو حلقه ای …………………………………………………………………………………………………..27
2-2-6) مؤلفه های یادگیری سازمانی ………………………………………………………………………………………………..27
2-2-6-1) تعهد مدیریت …………………………………………………………………………………………………………….29
2-2-6-2) دید سیستمی ………………………………………………………………………………………………………………29
2-2-6-3) فضای باز و آزمایشگری ………………………………………………………………………………………………30
2-2-6-4) انتقال و یکپارچه سازی دانش ………………………………………………………………………………………..30
2-2-7) نوآوری سازمانی ………………………………………………………………………………………………………………..30
2-2-8) انواع نوآوری سازمانی …………………………………………………………………………………………………………32
2-9) پژوهش های پیشین ………………………………………………………………………………………………………………..33
2-9-1) پژوهش های انجام شده در داخل ………………………………………………………………………………………33
2-9-2) پژوهش های انجام شده در خارج ………………………………………………………………………………………37
2-10) چارچوب مفهومی و ارائه مدل پژوهش …………………………………………………………………………………….40
2-10-1) رابطه مدیریت کیفیت فراگیر و یادگیری سازمانی ……………………………………………………………….40
2-10-2) رابطه مدیریت کیفیت فراگیر و نوآوری سازمانی ………………………………………………………………..41
2-10-3) رابطه یادگیری سازمانی و نوآوری سازمانی ……………………………………………………………………….41
2-11) جمع بندی ………………………………………………………………………………………………………………………….43
فصل سوم: روش پژوهش

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...