پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت : کاربرد مدل گسترش عملکرد کیفیت (QFD) به منظور توسعه محصول |
جهان در حال تغییر امروز، پیشرفتهای فراوانی در زمینههای مختلف از جمله تولید به صورت خودکار ایجاد نموده است و چشم اندازهایی که کامپیوتر و اینترنت بوجود آوردهاند، رشد فزاینده تجارت جهانی، پایان جنگ سرد و پدیده جهانی شدن همگی چالشها و چشم اندازهایی را برای مدیران سازمانها ایجاد نموده است که باید بتواند مسیر مناسبی را انتخاب نمایند. تغییرات با سرعت فزایندهای در حال روی دادن است. ادامه استراتژی امروز دارای ریسک است و البته روی کردن به استراتژی جدید هم نیز بدون ریسک ومخاطره نمیباشد آنچه که بدیهیاست، این است که نیروهای جهانی زندگی شخصی هر فردی را تحت تاثیرخود قرار میدهد که ما نام آن را همان جهانی شدن میگذاریم که در کنار تمام مسائل و مشکلاتش فرصتهای درخشان فراوانی را برای مدیران ما در پی خواهد داشت.
مدیران خبره و آگاه از این فرصتها به نحو احسن بهرهبرداری میکنند. آنان دیگر به روشهای بازرگانی قدیم خود متکی نیستند بلکه میدانند در بلند مدت شرکتهایی در بازار موفق خواهند بود که از منابع بازاریابی بهرهبرداری بهینه نمایند. بازاریابی جدید با شناسایی و سنجش نیازها، خواستهها سلیقهها و اولویتهای برآورده نشده مشتریان آغاز میشود و پس از انتخاب بازار یا بازارهای هدف و در نظرگرفتن ویژگ یهای مشتریان، با نگرشی دقیق، در زمینه محصول، قیمت، توزیع و ترفیع فروش سیاستهایی تنظیم میکند. در بازاریابی نوین خدمت به مشتری هدف اصلی است کاربرد بازاریابی نوین فقط در مورد کالاهای مصرفی صادق نیست بلکه محصول میتواند خدمت، فعالیت، مکان، سازمان، ایده و یا یک فرد باشد بنابراین بسیاری از سازمانهای غیرانتفاعی و غیر تجاری و خدماتی مانند موسسههای آموزشی خیریه، عام المنفعه، اجتماعی و سیاسی نیز
فرم در حال بارگذاری ...
[جمعه 1398-07-05] [ 07:56:00 ب.ظ ]
|