شکل7-4 شاخص های مرکزی متغیرهای تحقیق. 98
6-5- محدودیت های تحقیق. 125
 فهرست جداول
جدول 2-5.(خلاصه ای از مطالعات پیشینه های داخلی و خارجی مرتبط با موضوع تحقیق) 70
جدول 1-4- میزان فراوانی جنسیت پاسخگویان. 85
جدول 2-4- میزان فراوانی سطح تحصیلات پاسخگویان. 87
جدول 3-4- میزان فراوانی آشنایی باکامپیوتر. 89
جدول 4-4- میزان فراوانی سن 91
جدول 5-4- میزان فراوانی سابقه خدمت 93
جدول 6-4- میزان فراوانی سمت 95
جدول 7-4 شاخص های مرکزی و پراکندگی متغیرهای تحقیق. 97
جدول8-4- آزمون کولموگروف-اسمیرنوف 99
جدول 9-4- آزمون رگرسیون فرضیه اول. 100
جدول 10-4- آزمون رگرسیون فرضیه دوم. 102
جدول 11-4- آزمون رگرسیون فرضیه سوم. 103
جدول 12-4- آزمون رگرسیون فرضیه چهارم. 104
جدول 13-4- آزمون رگرسیون فرضیه پنجم. 105
جدول 14-4- آزمون رگرسیون فرضیه ششم. 107
جدول 15-4- آزمون رگرسیون فرضیه هفتم. 109
جدول 16-4- آزمون رگرسیون فرضیه هشتم. 111
جدول 17-4- آزمون رگرسیون فرضیه نهم. 113جدول 18-4- آزمون رگرسیون فرضیه دهم. 114
جدول 19-4- آزمون رگرسیون فرضیه یازدهم. 116
جدول 20-4- آزمون رگرسیون فرضیه دوازدهم. 117
 
 

فصل اول
کلیات تحقیق
1 – 1. مقدمه
در فصل اول این تحقیق کلیات تحقیق تشریح می گردد. در ابتدا تاریخچه مطالعاتی موضوع پژوهش به طور مختصر بیان می شود، و سپس مطالبی در خصوص بیان کلی مسئله و اهمیت آن آورده شده است. در ادامه، فرضیه های تحقیق، اهداف و قلمرو تحقیق معرفی شده و در پایان برخی از اصطلاحات کاربردی در این پژوهش تعریف می شوند.
1-2. بیان مسألهدرسال های اخیر توجه زیادی به استفاده از استراتژی های مؤثر دانش برای حمایت از فرایندهای مدیریت دانش در سطح سازمانی شده است؛ درحالی که توجه ناچیزی به انتخاب و اجرای چنین استراتژی هایی در سطح واحدهای سازمانی که نقش تعیین کننده و حیاتی را در فرایند مدیریت دانش (کسب، خلق، انتقال و به کارگیری دانش) ایفا می کنند، شده است. همچنین از آنجا که واحدهای سازمانی در نوع و ماهیت وظایف، فرهنگ حاکم بر فضای آنها و همچنین تکنولوژی مورداستفاده در آنها با همدیگر متفاوتند، طبیعی است که شیوه پردازش دانش آنها متفاوت است و باید با نوع فعالیت و ساختارشان هماهنگ باشد. بیشتر شرکت ها و سازمان ها بدون توجه به این مسئله که واحدهای مختلف کاری با توجه به نوع و ماهیت وظیفه ای که 

ادامه مطلب

سایت های دیگر :