پایان نامه رشته مدیریت : معماری ساختار و اجزا سیستم اطلاعات بازاریابی محصولات … |
اهداف کلان امنیت غذایی و استقلال کشورها نیز گره خورده است. بنابراین این پژوهش سعی
در معماری چنین ساختاری را دارد.
دراین پژوهش سعی شده تا با بهره گرفتن از نظرات خبرگان به معرفی ساختار واجزاء بازاریابی
محصولات کشاورزی بپردازیم و ضمن تهیه و بررسی فرآیندها، نیازمندی ها، اهداف و انگیزه های
ذینفعان مختلف از این سیستم، معماری ساختاری آنرا به عنوان یک برنامه راهبردی وکلان جهت
توسعه فن آوری اطلاعاتی بمنظور استفاده آتی بدست آوریم. تا انشاءاالله در صورت امکان کشور
از فرآیندهای سنتی رهایی و به سوی الکترونیکی کردن آنها گام جدی بردارد.
این پژوهش براساس روش پیمایشی به شناخت وضع موجود کسب وکار و رابطه میان اجزاء
پرداخته و با بهره گیری از روش پژوهش بنیادی به شناسایی آنها، کسب و تحلیل داده پرداخته و
درخاتمه با بهره گرفتن از شاخص های استانداردی که در بررسی اعتبارسنجی مدل های ارائه شده در
طراحی و معماری سیستم های اطلاعاتی بکار می روند، سنجش اعتبار مدل ها را بررسی نموده
است.
این پژوهش با تاکید بر سه لایه نخست مدل کلان هرم معماری سازمانی و با بهره گرفتن از
چهارچوب کلی معماری سیستم های اطلاعاتی زکمن دیدگاه های مختلف هر یک از ذینفعان را
در سه لایه اول مدل زکمن بررسی و محصولات معماری خاصی را برای هر سلول از آن ارائه
نموده است.
سایت های دیگر :
|
فرم در حال بارگذاری ...
[چهارشنبه 1399-02-31] [ 09:32:00 ب.ظ ]
|