پایان نامه رشته مدیریت : بررسی تاثیر سیستم مدیریت کیفیت بر رضایتمندی کارکنان … |
(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)
مقدمه :
کسب موفقیت برای حضورپیوسته نه مقطعی در بازار های داخلی و همچنین بازار های منطقه ای و بین المللی تحت تاثیر رقابت های فشرده و فزونی عرضه بر تقاضا همواره به دو عامل اساسی یکی کیفیت و دیگری قیمت بستگی دارد و خواهد داشت گرچه عوامل مهم دیگری همچون محیط زیست دوام ایمنی ، خدمات بعد از فروش به هنگام بودن و احترام به مشتریان را نیز نمی توان نادیدیه گرفت.مدیریت کیفیت با مکانیسم های کمکی با شاخص سازی سازمانی ، شناسایی و مشکلات سازمانی به صورت مداوم ، نظارت بر گلوگاه های سازمانی ایجاد حساسیت نسبت به زمان به کارگیری راه حلهای خلاقانه مداوم سازی خود ارزیابی فردی و سازمانی و تلفیق نگرش فرایند مدار و نتیجه مدار به پیشگیری از بروز بحران های سازمانی کمک و مدیریت برآن راساده و لذت بخش می کند .
نهادینه ساختن بهبود مستمر و فرهنگ کیفیت در سازمان مسئله بسیار مهم و نگرانی همه سازمان هایی است که به اهمیت و تعیین کننده بودن کیفیت در تحقق اهداف سازمان در عصر حاضر و به ویژه برای موفقیت در آینده پی برده اند .
سایت های دیگر :
|
فرم در حال بارگذاری ...
[چهارشنبه 1399-02-31] [ 09:49:00 ب.ظ ]
|