(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)
مقدمه :
کسب موفقیت برای حضورپیوسته نه مقطعی در بازار های داخلی و همچنین بازار های منطقه ای و بین المللی تحت تاثیر رقابت های فشرده و فزونی عرضه بر تقاضا همواره به دو عامل اساسی یکی کیفیت و دیگری قیمت بستگی دارد و خواهد داشت گرچه عوامل مهم دیگری همچون محیط زیست دوام ایمنی ، خدمات بعد از فروش به هنگام بودن و احترام به مشتریان را نیز نمی توان نادیدیه گرفت.
مدیریت کیفیت با مکانیسم های کمکی با شاخص سازی سازمانی ، شناسایی و مشکلات سازمانی به صورت مداوم ، نظارت بر گلوگاه های سازمانی ایجاد حساسیت نسبت به زمان به کارگیری راه حلهای خلاقانه مداوم سازی خود ارزیابی فردی و سازمانی و تلفیق نگرش فرایند مدار و نتیجه مدار به پیشگیری از بروز بحران های سازمانی کمک و مدیریت برآن راساده و لذت بخش می کند .
نهادینه ساختن بهبود مستمر و فرهنگ کیفیت در سازمان مسئله بسیار مهم و نگرانی همه سازمان هایی است که به اهمیت و تعیین کننده بودن کیفیت در تحقق اهداف سازمان در عصر حاضر و به ویژه برای موفقیت در آینده پی برده اند .

 

ادامه مطلب

سایت های دیگر :






-link" href="https://tun.kowsarblog.ir/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D9%BE%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D8%A8%D8%A7-%D9%85%D9%88%D8%B6%D9%88%D8%B9n%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%AF%D9%87-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DB%8C%D9%87%D8%A7" target="_blank" rel="noopener noreferrer">دانلود پایان نامه با موضوع بازده داراییها


موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...