دانشکده علوم انسانی گروه مدیریت اجرایی
 

جهت دریافت دانش نامه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت اجرایی 

عنوان :
 

بررسی تاثیر اتوماسیون اداری بر رضایتمندی مشتریان
 

مطالعه موردی : سازمان تامین اجتماعی استان مرکزی شعبه دو اراک
 

 

 
متن پایان نامه :
(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)چکیده :پژوهش حاضر به بررسی شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر رضایت مندی مشتریان سازمان تامین اجتماعی اجتماعی شعبه دو اراک می پردازد .
سوال اساسی پژوهش این موضوع است که چه عواملی بر رضایت مندی مشتریان تامین اجتماعی شعبه 2 اراک موثراند ؟ و هر یک از عوامل تاثیر گذار چگونه است ؟ بدین منظور پس از بیان مقدمه به بررسی پیشینه نظریه تحقیق پرداخته شده و پس از بیان موضوع به مدل تحقیق که همانا توقعات مشتریان و مزایای استفاده از اتوماسیون اداری اشاره گردیده همچنین فرضیات تحقیق عبارتند از :فرضیه اول :اتوماسیون اداری موجب سرعت پاسخگویی به مشتریان در جلب رضایت مشتریان شده است .
فرضیه دوم : اتوماسیون اداری موجب افزایش دقت انجام کارهای در جلب رضایت مشتریان شده است .فرضیه سوم : اتوماسیون اداری موجب کاهش بروکراسی اداری در جلب رضایت مشتریان شده است .

 

ادامه مطلب

سایت های دیگر :

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...