پایان نامه کارشناسی ارشد مکانیک:ایرودینامیک اتومبیل های مسابقه ای
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی مکانیک با عنوان : ایرودینامیک اتومبیل های مسابقه ای در ادامه مطلب می توانید صفحات ابتدایی این پایان نامه را بخوانید و در صورت نیاز به متن کامل آن می توانید از لینک پرداخت و دانلود آنی برای خرید این پایان نامه اقدام نمائید.
پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مکانیک : ایرودینامیک اتومبیل های مسابقه ای
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی مکانیک با عنوان : ایرودینامیک اتومبیل های مسابقه ای  در ادامه مطلب می توانید صفحات ابتدایی این پایان نامه را بخوانید و در صورت نیاز به متن کامل آن می توانید از لینک پرداخت و دانلود آنی برای خرید این پایان نامه اقدام نمائید.
پایان نامه با موضوع دین شناسی
پایان نامه رابطه ارضاء نیازهای بنیادین روان‌شناختی و خودشناسی  دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  علوم تربیتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان   دانشکده علوم انسانی ، گروه آموزشی مشاوره پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد ” M.A“ گرایش :مشاوره خانواده   عنوان بررسی رابطه بین ارضاء نیازهای بنیادین روان‌شناختی و […]
پایان نامه های دانلودی رشته مکانیک
دانلود رایگان متن کامل پایان نامه ارشد : بررسی اثر حضور الگوهایی از معایب ساخت در طراحی مخازن کامپوزیتی دانلود پایان نامه ارشد رشته مکانیک : پیش بینی شكست و خستگی چرخ دنده ها دانلود پایان نامه ارشد رشته مکانیک : کاربردها و روشهای تولید مواد پایان نامه ارشد رشته مکانیک :نحوه ساخت مواد FGM […]
دانلود پایان نامه: کنترل زاویه خمش و ژنراتور توربین بادی با استفاده از کنترل کننده های مرتبه بالا وانتگرالی مود لغزشی
 دانلود متن کامل پایان نامه: برق کنترل زاویه خمش و ژنراتور توربین بادی  با استفاده از کنترل کننده های مرتبه بالا وانتگرالی مود لغزشی
دانلود پایان نامه ارشد: طراحی ایرفویل ترکیبی توربین بادی برای اعداد رینولدز پایین
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته : مکانیک گرایش :تبدیل انرژی عنوان : طراحی ایرفویل ترکیبی توربین بادی برای اعداد رینولدز پایین
پایان نامه کارشناسی ارشد:استفاده از میراگر های جرمی در کنترل ارتعاش ساختمان های مرتفع و سازه هایی با دهانه بلند
میراگر های جرمی و اثر بخشی انواع آنها تا کنون به خوبی معرفی شده است. اما از نظر نحوه اجرا و کاربرد هر یک از این انواع ، بسته به نوع سازه، منحصر به فرد می باشند. این نوع میرا گر ها اغلب نیاز به جرمی هنگفت داشته تا بتواند تاثیر گذار باشد. به همین رو، میرا گر های جرمی در سازه های بسیار بلند و پرهزینه توجیه پذیر و قابل اجرا می باشد ولی در دیگر سازه ها لزوما این چنین نمی باشد. هدف از این تحقیق پیشنهاد ایده طبقه میراگر تنظیم شده TSD (Tuned Story Damper)می باشد که یک حالت بهینه از این سیستم است که نه تنها قابل اجرا است بلکه تکنولوژی آن در دست رس بوده و در سازه های متعارف نیز قابل استفاده باشد. در فصل اول این تحقیق به اهداف تحقیق و تئوری پایه میراگر های جرمی پرداخته می شود و در فصل دوم این تحقیق با انواع میراگر های جرمی بروی سیستم یک درجه آزادی آشنا می شویم و به معرفی اجزاء آن پرداخته خواهد شد و نحوه بدست آمدن پارامتر های بهینه برای حالت های مختلف بارگذاری ارائه می شود همچنین به بررسی میزان اثر گذاری هر یک از پارامتر های میراگر جرمی بر روی کارایی آنها پرداخته میشود. در فصل سوم روش تحقیق شرح داده خواهد شد. اما در برخورد با سیستم های چند درجه آزادی و متقابلا تعداد مد های بیشتر که سازه ممکن است تحت هر یک از آنها در زلزله تحریک شود تنظیم میراگر های جرمی با محدودیت هایی مواجه می شود. به منظور بررسی اثر بخشی ایده طبقه میراگر سه سازه با تعداد طبقات 6 ، 15، و 30 مورد تحلیل تاریخچه زمانی قرار گرفتند برای این تحلیل سه رکورد از سه زلزله طبس، السنترو و منجیل انتخاب شد و در نهایت پاسخ های تغییر مکان، برش پایه و لنگر پایه ساختمان های بدون طبقه میراگر و ساختمانهایی که در آنها از طبقه میراگر استفاده شده بود با یکدیگر مقایسه شدند. این مقایسه ها نشان می دهد که طبقه میراگر توانسته است حداکثر لنگر پایه و تغییرمکان ها را در زلزله های با مدت زمان زیاد در حد قابل قبولی کاهش دهد اما در کاهش برش پایه موثر نمی باشد که در دو فصل آخر به طور مفصل به آن پرداخته شده است همچنین نشان داد که کارایی آن برای اهداف متفاوت تغییر خواهد کرد که این اهداف در فصل آخر به طور کامل توضیح داده می شوند.

واژگان کلیدی

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...