2-2-1 تعریف ارزش نشان تجاری………………………………………………………………………………………………..27
2-2-2 چارچوب شناسایی ارزش نشان تجاری……………………………………………………………………………….27
2-2-3 ادراک و برداشت برند عمومی………………………………………………… ………………………………………..29
2-2-4 ویژگیهای مارک تجاری……………………………………………………….. ………………………………………….30
2-3 تجربه برند………………………………. …………………………………………………………………………………………32
2-4 اعتماد برند………………………………………………………………………….. …………………………………………….33
2-5 وفاداری به برند……………………………………………………………………………………………………………………33
2-5-1 طبقه بندی مقیاس های وفاداری بنام تجاری…………………………………………………………………………37
2-5-1-1 بازار کالاهای مصرفی…………………………………………………………….. ……………………………………37
2-5-1-2 بازار کالاهای بادوام…………………………………………… ………………………………………………………..38
2-5-1-3 بازار خدمات…………………………………………………………………………… …………………………………38
2-6 ارزش ویژه برند………………………………………………………………………………. …………………………………40
2-6-1 مفهوم ارزش ویژه برند…………………………………………………………………. …………………………………40
2-6-2 مدل آکر در ارزش ویژه برند…………………………………………………………. …………………………………47
2-6-3 یادآوری مارک تجاری………………………………………………………………….. …………………………………49
2-6-4 تداعی مارک تجاری…………………………………………………………………….. …………………………………49
2-6-5 کیفیت ادراک شده……………………………………………………………………….. …………………………………52
2-6-6 ایجاد ارزش ویژه برند در مدل آکر………………………………………………… …………………………………59
2-7 پیشینه تحقیق………………………………………………………………………………….. …………………………………61

فصل سوم: روش تحقیق……………………………………………………………………………………………………………..68
3-1 مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………….69
3-2 روش تحقیق…………………………………………………………. ……………………………………………………………70
3-3 فرضیه های تحقیق……………………………………………….. …………………………………………………………….72
3-4 جامعه آماری……………………………………………………………………… ………………………………………………72
3-5 تعیین حجم نمونه………………………………………. ……………………………………………………………………….72
3-6 روش نمونه گیری………………………………. ………………………………………………………………………………74
3-7 روش گردآوری داده ها و اطلاعات…………………………………………………………………………………………76
3-8 ابزار گردآوری داده ها…………………………………………………………………………………………………………..76
3-9 تعیین روایی پرسشنامه…………………………………………………………… ……………………………………………77
3-10 تعیین پایایی پرسشنامه…………………………………………………………… ………………………………………….78
3-11 روش تجزیه و تحلیل داده ها…………………………………………………………… ………………………………..80

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها………………………………………………………… ………………………………..81
4-1 مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………….82
4-2 بررسی پاسخ های پاسخ دهندگان به سوالات جمعیت شناختی…………………………………………………..82
4-3 تحلیل عاملی تاییدی متغیرهای تحقیق…………………………………………………………………………………….88
4-4 آزمون نرمال بودن توزیع نمره متغیرهای تحقیق………………………………………………………………………..95
4-   برای دانلود متن کامل پایان نامه ها اینجا کلیک کنید 5 بررسی وضعیت متغیرهای تحقیق……………………………………………………….. ………………………………..97
4-6 تجزیه و تحلیل فرضیه های تحقیق با روش تحلیل معادلات ساختاری………………………………………106

فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات………………………………………………………… …………………………….111
5-1 مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………….112
5-2 نتایج حاصل از بررسی پاسخ های پاسخ دهندگان به سوالات جمعیت شناختی…………………………..112
5-3 نتایج حاصل از بررسی وضعیت متغیرهای تحقیق……………………………….. ………………………………..113
5-4 نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل فرضیه های تحقیق………. ……………………………………………………….115
5-5 محدودیت های تحقیق………. …………………………. ………………………………………………………………..115
5-6 پیشنهادات…………………………………………………. ……………………………………………………………………116

منابع…………………………………………………. …………………………….. ……………………………………………………118
منابع فارسی………………………………………………………………………………………………………………………………119
منابع لاتین………………………………………………………………………………………………………………………………..121
ضمائم…………………………………………………………………….. …………………………………………………………….125 چکیده لاتین……………………………………………………………………………………………………………………………..129

چکیده :
هدف اصلی این تحقیق، تبیین تاثیر تجربه برند، اعتماد برند و وفاداری به برند بر ارزش ویژه برند با روش تحلیل معادلات ساختاری در شرکت کاله آمل است. متغیر وابسته این تحقیق، ارزش ویژه برند و متغیرهای مستقل این تحقیق، تجربه برند، اعتماد برند و وفاداری به برند می‌باشند.
جامعه آماری این تحقیق شامل کلیه مصرف کنندگان مواد غذایی کاله آمل در شهر تهران در سال 1393 می‌باشند که با توجه به گستردگی جامعه آماری، از روش نمونه گیری تصادفی خوشه ای استفاده شد. بدین صورت که در مرحله اول از بین 22 منطقه شهر تهران، 5 منطقه به عنوان خوشه بطور تصادفی ساده انتخاب شدند. سپس در مرحله دوم از هر منطقه 77 نفر از بین مصرف کنندگان مواد غذایی کاله آمل، بطور تصادفی انتخاب شدند.
در این پژوهش ابزار گردآوری اطلاعات، پرسشنامه محقق ساخته شامل 30 سوال پنج گزینه‌ای می‌باشد. از این تحقیق نتیجه شد که تجربه برند، اعتماد برند و وفاداری به برند بر ارزش ویژه برند در شرکت مواد غذایی کاله آمل تاثیر مثبت و معنی داری دارند.

کلمات کلیدی : تجربه، اعتماد، وفاداری به برند، ارزش ویژه برند، معادلات ساختاری

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...