منبع مقاله درباره ارزش ویژه برند |
رشته مدیریت همه موضوعات و گرایش ها : صنعتی ، دولتی ، MBA ، مالی ، بازاریابی (تبلیغات - برند - مصرف کننده -مشتری ،نظام کیفیت فراگیر ، بازرگانی بین الملل ، صادرات و واردات ، اجرایی ، کارآفرینی ، بیمه ، تحول ، فناوری اطلاعات ، مدیریت دانش ،استراتژیک ، سیستم های اطلاعاتی ، مدیریت منابع انسانی و افزایش بهره وری کارکنان سازمان
در این سایت مجموعه بسیار بزرگی از مقالات و پایان نامه ها با منابع و ماخذ کامل درج شده که قسمتی از آنها به صورت رایگان و بقیه برای فروش و دانلود درج شده اند
14 میسلی و پیترز (2010): “کم و بیش یکسان بهنظر رسیدن؛ شناسایی شباهت بصری درک شده بین برندهای تقلیدکننده و برندهای اصلی” آلمان/ دانشجویان کارشناسی هلندی نتایج نشان داد که استراتژی تقلید (تقلید کردن از ویژگی ظاهری در مقابل تقلید کردن از مضمون) و طرز فکر مصرفکننده (تمرکز بر ویژگی در مقابل تمرکز بر وابستگی ) برای تعیین شباهت درک شده با هم تعامل دارند. مصرفکنندگان با طرز فکر وابستگی، تقلید از مضمون را نسبت به مصرفکنندگان با طرز فکر ویژگی، شبیه تر به برند اصلی دریافتند.
15 چانگ و همکاران (2012): “بررسی نوآوری محصولات تقلیدی و مشخصهی موقعیت خرید مصرفکننده” چین/ مصرفکنندگان تلفن همراه نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل نشان داد که: (1) مطلوب بهدست آمده، انتخاب کردن از قیمت، تصویر برند، طراحی ظاهر، ویژگی عملکرد و همچنین تبلیغات تلفنهای همراه جعلی، است. (2) مصرفکنندهای که یک تلفن همراه جعلی را خرید میکند، تحت تأثیر رفتار فردی و جمعی قرار میگیرد. (3) مصرفکننده تمایل به خرید تلفنهای همراه جعلی همراه با آرم و لوگو است. (4) مصرفکنندگان تلفن همراه جعلی، بدون تأثیر اخبار منفی خرید میکنند. (5) مصرفکنندگان فکر میکنند، تلفنهای همراهِ فریبکار نه تنها نیازهای آنها را برآورده میکنند بلکه محبوب هم میشوند. (6) مصرفکنندگانی که تلفن های همراه جعلی را خریداری میکنند ایمان اخلاقی پایینی دارند؛ بنابراین، آنها هیچ نظر در مورد نقض دارایی فکری ندارند. (7) مصرفکنندگانی که از تلفنهای همراه ساختگی استفاده میکنند، مصرفکنندگان دون مایهای میباشند.
16 چانگ و لیو (2009) : “تأثیر ارزش ویژه برند بر ترجیح برند و قصد خرید در صنایع خدماتی” چین/ مصرفکنندگان 18 برند از 3 دسته خدمت؛ اینترنت پرسرعت، خدمات تلفن همراه و کارت اعتباری ارزش ویژه برند بر قصد خرید و ترجیح برند اثر مثبت و معناداری دارد.
17
فرم در حال بارگذاری ...
[سه شنبه 1400-02-21] [ 08:56:00 ب.ظ ]
|