رشته مدیریت همه موضوعات و گرایش ها : صنعتی ، دولتی ، MBA ، مالی ، بازاریابی (تبلیغات - برند - مصرف کننده -مشتری ،نظام کیفیت فراگیر ، بازرگانی بین الملل ، صادرات و واردات ، اجرایی ، کارآفرینی ، بیمه ، تحول ، فناوری اطلاعات ، مدیریت دانش ،استراتژیک ، سیستم های اطلاعاتی ، مدیریت منابع انسانی و افزایش بهره وری کارکنان سازمان
عکس مرتبط با منابع انسانی

در این سایت مجموعه بسیار بزرگی از مقالات و پایان نامه ها با منابع و ماخذ کامل درج شده که قسمتی از آنها به صورت رایگان و بقیه برای فروش و دانلود درج شده اند

رودخانه‌های بوکان دو رودخانه «تاتاهو» و «جغتو» است که به نامهای «سیمینه‌رود» و «زرینه‌رود» نام‌گذاری شده‌اند. رودخانه زرینه‌رود درحدود 36 کیلومتری از طرف خاور بوکان به سوی میاندوآب سرازیر می‌گردد و رودخانه سیمینه‌رود به موازی رودخانه زرینه‌رود از شهر بوکان گذشته و پس ‌از آبیاری نمودن اراضی زراعی آبادی‌های اطراف، به سوی میاندوآب سرازیر شده است.

آبهای زیرزمینی شهرستان بوکان شامل چشمه‌ها ، قنوات و چاه ها میباشد.

سد شهید کاظمی: برای بهرهگیری و استفاده از آب و سیلابهای رودخانه زرینهرود جهت آبیاری اراضی پایین‌دست، سدی در محل جنوب‌شرقی بوکان بر روی این رودخانه بسته شده است. ارتفاع سد از کف حدود 50 متر و طول تاج آن حدود 720 متر می‌باشد. این سد قادر است تا میزان652 میلیون مترمکعب از آب رودخانه را در پشت سد ذخیره نماید. سد مذکور از نوع سدهای مخزنی است و در سال 1350ساخته شده مقدار آب قابل تنظیم سالانه آن 535 میلیون مترمکعب در سال می‌باشد.
تالاب قره گل: این تالاب در فاصله 18کیلومتری جنوب‌غربی میاندوآب و در محدوده شهرستان بوکان واقع شده و مساحت آن 210هکتار می‌باشد و جز در فصول تابستان در بقیه فصول دارای آب است. تالاب قره‌گل دارای نیزاری است که از پوشش گیاهی تالاب بهره‌مند می‌شود.
5-9-2- عوامل مدیریت، ساختار و تشکیلات سازمانی

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...