محیط انحصاری برای یك سیستم تست 6 باسه (سیستم Garver) مطرح شده است .استراتژی پیشنهادی، بر این مبنا است كه اولاً یك بازار (تا حد امكان ) رقابتی كامل ایجاد شود و ثانیاً كمترین هزینه سرمایه گذاری ممكن را داشته باشد.

فصل اول

كلیات

1-1- هدف

یك سیستم قدرت معمولاً به چند زیر سیستم تولید، انتقال و توزیع تقسیم می شود . در یك سیستم قدرت مجتمع به طور عمودی، این زیر سیستم ها بوسیله یك شركت مالكیت می شوند. در این مورد یك طراح سیستم قدرت نسبتاً به آسانی می تواند به همه اطلاعات مورد نیاز دسترسی یابد و تصمیم می گیرد كه جهت در نظر گرفتن رشد بار همراه با قابلیت اطمینان مورد نظر، چه هنگام و در كجا تولید را اضافه كند یا خط و پست را تقویت كند و مصرف كنندگان نیز در خصوص خرید برقشان حق انتخاب چندانی ندارند.

  برای دانلود متن کامل پایان نامه ها اینجا کلیک کنید

تجدید ساختار ، یك ساختار جدید در سیستم قدرت برق مدرن است كه تجهیزات انتقال و تولید می توانند صاحبان متفاوت داشته باشند و مصرف كنندگان بالقوه یك رنج وسیع از نظر انتخاب تامین كنندگان برق بر اساس هزینه و قابلیت اطمینان داشته باشند. دسترس پذیری یا عدم دسترس پذیری نه تنها به نوسانات در قدرت دیمان دی بستگی دارد بلكه همچنین به رقابت بین مالكان مختلف تولید نیز بستگی دارد . این شرایط جدید باعث می شود كه امكان دستیابی به قابلیت اطمینان سیستم مشكل باشد به

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...