متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی برق گرایش قدرت
با عنوان :بررسی انواع واحدهای تولید پراكنده وتاثیرات مفید آنها بر شبكه های توزیع 
در ادامه مطلب می توانید صفحات ابتدایی این پایان نامه را بخوانید
 
 

دانشگاه آزاد اسلامی
واحد تهران جنوب
دانشكده تحصیلات تكمیلی
سمینار برای دریافت درجه كارشناسی ارشد“M.Sc” مهندسی برق گرایش قدرت
عنوان:
بررسی انواع واحدهای تولید پراكنده وتاثیرات مفید آنها بر شبكه های توزیع 
برای رعایت حریم خصوصی اسامی استاد راهنما،استاد مشاور و نگارنده درج نمی شود
تکه هایی از متن به عنوان نمونه :

(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)

چكیده:

تولیدات پراكنده منابع تولید انرژی الكتریكی هستند كه به شبكه توزیع متصل می گردند. این   برای دانلود متن کامل پایان نامه ها اینجا کلیک کنید منابع در مقایسه با ژنراتورهای بزرگ و نیروگاه ها، حجم و ظرفیت تولید كمتری داشته و با هزینه پایین تری راه اندازی می شوند. اتصال این تولیدات به شبكه های توزیع منافع و سودمندی های زیادی به دنبال دارد.در این سمینار به بررسی تاثیرات مفید تولیدات پراكنده بر قابلیت اطمینان شبكه های توزیع پرداخته شده است.و نتایج ارزیابی قابلیت اطمینان شبكه های توزیع در قالب شاخص های نقاط بار و كل سیستم مورد بررسی قرار گرفته است.در این سمینار به بررسی تأثیر مكان واحدهای تولید پراكنده تأثیر تعداد واحدهای تولید پراكنده تأثیر ظرفیت واحدهای تولید پراكنده و تأثیر احتمال عدم دسترسی به واحدهای تولید پراكنده بر روی یك سیستم نمونه پرداخته شدو مشاهده گردید كه همواره، قرار گیری صحیح با ظرفیت و تعداد مناسب از منابع تولید پراكنده افزایش قابل ملاحظه ای در میزان قابلیت اطمینان سیستم های توزیع خواهد داشت . مقدمه:

امروزه با تغییر و پیشرفت روز افزون در صنعت بـرق شـاهد بـروز تحـولات عمـده ای هـستیم كـه تحـت عنوان كلی تجدید ساختارصنعت برق مطرح می گردند، انقلابی كه آهسته آهسته روش ارتبـاط مـا را بـا بازار انرژی تغییر می دهـد . بخـشی از ایـن تحـول اجتنـاب ناپـذیر كـه در بخـش تو لیـد تـوان انجـام مـی شودتكنولوژی تولید پراكنده است[1] . تولیدات پراكنده منابع تولید انرژی الكتریكی هستند كه به شبكه توزیع متصل می گردند. این منابع در مقایسه با ژنراتورهای بزرگ و نیروگاه ها، حجم و ظرفیت 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...