1-1 -مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………… 1
1-2-تعریف مساله…………………………………………………………………………………………………………..3
1-3- فرضیات مساله………………………………………………………………………………………………………4
1-4-هدف از اجرا………………………………………………………………………………………………………….5
1-5-توجیه ضرورت انجام طرح………………………………………………………………………………………..5
1-6-روش پژوهش وتکنیک های اجرایی…………………………………………………………………………..5
1-7-قلمرو تحقیق………………………………………………………………………………………………………….6
1-8-سوالات تحقیق……………………………………………………………………………………………………….6
1-9-پیشینه تحقیق………………………………………………………………………………………………………….6
فصل دوم:ادبیات تحقیق
2-1-بخش اول:تعاریف،اصول ومبانی نظری…………………………………………………………………….11

2-1-1-تعریف استراتژی……………………………………………………………………………………………… 11
2-1-2-تعریف مدیریت استراتژی…………………………………………………………………………………..11
2-1-3-بررسی محیط سازمان…………………………………………………………………………………………11
2-1-4-تجزیه وتحلیل محیط خارجی…………………………………………………………………………….12
2-1-5-تجزیه وتحلیل محیط داخلی……………………………………………………………………………….16
2-1-6-مفهوم رقابت پذیری…………………………………………………………………………………………17
2-1-7-مزیت رقابتی……………………………………………………………………………………………………18
2-1-8- مزیت رقابتی پایدار…………………………………………………………………………………………..19
2-1-9-تجزیه وتحلیل رقابت……………………………………………………………………………………….. 19
2-1-10-الگوی مبتنی بر پنج نیروی پورتر……………………………………………………………………….20
2-1-11-نیروی اول :شدت رقابت بین شرکت های رقیب…………………………………………………21
2-1-12-نیروی دوم:توان بالقوه برای ورود رقبای جدید……………………………………………………22
2-1-13-نیروی سوم:توان بالقوه برای توسعه محصولات جایگزین……………………………………….23
2-1-14-نیروی چهارم:توان عرضه کنندگان مواد اولیه در چانه زدن………………………………………23
2-1-15-نیروی پنجم:توان مصرف کنندگان در چانه زدن……………………………………………………..24
2-1-16-منحنی تجربه…………………………………………………………………………………………………….25
2-1-17-تجزیه وتحلیل رقیب………………………………………………………………………………………….25
2-1-18-شناسایی رقبای شرکت……………………………………………………………………………………….26
2-1-19-دیدگاه صنعت…………………………………………………………………………………………………..27
2-1-20-دیدگاه بازار………………………………………………………………………………………………………27
2-1-21-تعیین اهداف رقبا……………………………………………………………………………………………….28
2-1-22-شناسایی خطمشی رقبا………………………………………………………………………………………..29
2-1-23-ارزیابی نقاط قوت وضعف رقیب…………………………………………………………………………30
2-1-24-براورد الگوی واکنشی رقبا………………………………………………………………………………….32
2-1-25خط مشی های رقابتی…………………………………………………………………………………………..33
2-1-26-جایگاه رقابتی……………………………………………………………………………………………………34
2-2-بخش دوم: صنعت لبنیات………………………………………………………………………………………….34
2-2-1-معرفی رقبای شناخته شده در صنعت لبنیات……………………………………………………………34
2-2-2-شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)………………………………………………………………………………35
2-2-3-شرکت فراورده های لبنی رامک……………………………………………………………………………..35
2-2-4-شرکت لبنیات میهن……………………………………………………………………………………………..35
2-2-5-شرکت لبنیات سحر……………………………………………………………………………………………..35
2-2-6-شرکت لبنیات کاله……………………………………………………………………………………………….36
2-2-7-صنایع لبنی تین(دامداران)……………………………………………………………………………………..36
2-2-8-تولید محصولات لبنی درایران طی سال 2013…………………………………………………………36
2-2-9-وضعیت لبنیات جهان در سال 2013………………………………………………………………………37
2-2-10-فراورده های لبنی……………………………………………………………………………………………….37
2-2-11شاخص های ساختاری…………………………………………………………………………………………38
2-2-12وضعیت مواد اولیه ومحصولات……………………………………………………………………………..40
2-2-13الگوی مصرف شیر وفراورده های لبنی……………………………………………………………………41
2-2-14تولیدکنندگان عمده شیر ومحصولات لبنی……………………………………………………………….42

برای دانلود متن کامل پایان نامه ، مقاله ، تحقیق ، پروژه ، پروپوزال ،سمینار مقطع کارشناسی ، ارشد و دکتری در موضوعات مختلف با فرمت ورد می توانید به سایت  jemo.ir  مراجعه نمایید
رشته مدیریت همه موضوعات و گرایش ها : صنعتی ، دولتی ، MBA ، مالی ، بازاریابی (تبلیغات - برند - مصرف کننده -مشتری ،نظام کیفیت فراگیر ، بازرگانی بین الملل ، صادرات و واردات ، اجرایی ، کارآفرینی ، بیمه ، تحول ، فناوری اطلاعات ، مدیریت دانش ،استراتژیک ، سیستم های اطلاعاتی ، مدیریت منابع انسانی و افزایش بهره وری کارکنان سازمان
Efficiency بهره وری

در این سایت مجموعه بسیار بزرگی از مقالات و پایان نامه ها با منابع و ماخذ کامل درج شده که قسمتی از آنها به صورت رایگان و بقیه برای فروش و دانلود درج شده اند

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...