رشته مدیریت همه موضوعات و گرایش ها : صنعتی ، دولتی ، MBA ، مالی ، بازاریابی (تبلیغات - برند - مصرف کننده -مشتری ،نظام کیفیت فراگیر ، بازرگانی بین الملل ، صادرات و واردات ، اجرایی ، کارآفرینی ، بیمه ، تحول ، فناوری اطلاعات ، مدیریت دانش ،استراتژیک ، سیستم های اطلاعاتی ، مدیریت منابع انسانی و افزایش بهره وری کارکنان سازمان
Efficiency بهره وری

در این سایت مجموعه بسیار بزرگی از مقالات و پایان نامه ها با منابع و ماخذ کامل درج شده که قسمتی از آنها به صورت رایگان و بقیه برای فروش و دانلود درج شده اند

بازاریابی پرداخت در ازای کلیک:
هر کدام از موتورهای جستجوی اصلی دارای برنامه‌های پرداخت هزینه‌های تبلیغات خاص خود است.
Google Adwords (http://adwords.google.com)
Yahoo! Search marketing (http://searchmarketing.yahoo.com.formerlyovrture)
Microsoft adcenter(http://adcenter.microsoft.com)
Miva pay per click, pay per call and pay per Text (www.miva.com)
بازاریابی پرداخت در ازای کلیک چیست؟
مدل اصلی برای پرداخت لیست‌های مورد نظر در موتورهای جستجو، بازاریابی پرداخت در ازای کلیک است، اما در اینجا به گزینه‌های دیگری برای پرداخت نیز اشاره می‌شود که به شبکه محتوا معروف است.
پرداخت در ازای جستجوی شبکه‌ی محتوا:
همانطور که گفته شد فهرست‌های پرداخت از طریق «شبکه محتوا» مروبط به موتور جستجو مانند Yahoo و google, Adsense نیز موجود است. این«آگهی‌های متنی» به‌صورت خودکار براساس محتوای صفحه نشان داده می‌شوند(برای مثال به سایت www.davechaffey.com) رجوع شود. این آگهی‌های متنی نه تنها شامل آگهی‌هایی به صورت متن، بلکه شامل گزینه‌هایی برای نمایش گرافیکی یا آگهی‌های ویدیوی می‌باشند. گوگل در حدود یک سوم از درآمدش را از شبکه‌ی محتوا کسب می‌کند. بنابراین مقدار قابل توجهی از مخارج بر روی شبکه صرف می‌شود. در کل شبکه‌ی محتوا عبارتست از لینک‌های تضمین شده که توسط موتور جستجو بر روی سایت‌های شخص ثالث مانند ناشران آنلاین یا شبکه‌های اجتماعی نمایش داده می‌شوند.
مزایا و معایب بازاریابی پرداخت در ازای کلیک:
فهرست‌های پرداخت در ازای جستجو یا لینک‌های تضمین شده برای دسترسی قابلیت مشاهده در همه‌ی موتورهای جستجو زمانی که یک سازمان در یک بازار رقابتی قرار دارد، بسیار مهم است. برای مثال اگر یک شرکت در حال انجام عملیات مربوط به ترفیع بیمه‌ آنلاین، یا محصولات خرده باشد، شرکت‌های بسیار زیادی وجود خواهند داشت که با بهره گرفتن از تکنیک‌های بهینه‌سازی موتور جستجو به رقابت خواهند پرداخت. گاهی اوقات شرکت‌هایی که در رأس فهرست‌بندی ظاهر می‌شوند شرکت‌های کوچک یا شرکت‌های تابع می‌باشند.
مزایای بازاریابی پرداخت در ازای جستجو یا کلیک:
مزایای اصلی بازاریابی پرداخت در ازای جستجو عبارتند از:
تبلیغ کننده برای نمایش آگهی چیزی پرداخت نمی‌کند- هزینه تنها زمانی لازم است که بر رروی یک آگهی کلیک شود و یک بازدیدکننده به طرف وب سایت تبلیغ کننده هدایت شود. این مدل پرداخت هزینه در مقابل کلیک است.
تبلیغات پرداخت در ازای کلیک به شدت هدف‌گذاری می‌شود- آگهی مربوط همراه با یک لینک به یک صفحه‌ی وب مقصد تنها زمانی نمایش داده می‌شود که کاربر یک جمله‌ی ویژه در موتور جستجو تایپ کند، از این رو در مقایسه با رسانه‌های دیگر اتلاف وقت کمتر خواهد بود.
پاسخ‌گویی مناسب- با یک سیستم پیگیری صحیح
قابلیت پیش بینی- ترافیک، رتبه‌بندی و نتایج عموماً در مقایسه با SEO ثابت و قابل پیش بینی هستند.
به لحاظ فنی ساده‌تر از SEO ها هستند- از آنجا که SEO نیازمند کار فنی پیچیده و دراز مدت بر روی بهینه‌سازی صفحه، بازسازی سایت و لینک سازی است، موقعیت در اینجا بر اساس هماهنگی بین کلید واژه و پیامدهای آن در متن است.
سرعت- دسترسی نتایج در SEO هفته‌ها یا ماه‌ها به طول می‌ انجامد اما در پرداخت در ازای کلیک چند روز بیشتر طول نمی‌کشد.
مارک‌گذاری- تحقیقات نشان داده‌اند که مارک‌گذاری بر پرداخت در ازای کلیک تاثیر می‌گذارد، حتی اگر کاربران بر روی آگهی کلیک نکنند. این کار می‌تواند برای راه‌اندازی محصولات یا عملیات بزرگ مفید باشد.
معایب بازاریابی پرداخت در ازای جستجو یا کلیک:
رقابتی و گران- از آنجا که پرداخت در ازای کلیک رقمی محدود می‌باشد، بعضی زا شرکت‌ها ممکن است اقدام به بالا بردن هر کلیک تا سطح غیرقابل قبولی مانند 10 یورو در ازای هر کلیک بکنند.
نامناسب- برای شرکت‌هایی با بودجه‌ی پایین یا مجموعه‌ی کمتری از محصولات ممکن است رقابت به صرفه نباشد.
نیاز به دانش تخصصی- پرداخت در ازای کلیک نیازمند دانش مربوط به گزینه‌های مزایده و پیشنهاد و گزارش تسهیلات شبکه‌های مختلف آگهی است. پرسنل داخلی را بیاد آموزش داد زیرا نیاز به بروز کردن اطلاعاتشان در رابطه با تغییرات مربوط به خدمات پرداخت در ازای کلیک دارند.
نامربوط- فهرست‌های ضمانت شده تنها بخشی از آمیخته‌ی بازاریابی موتور جستجو هستند. بسیاری از کاربران بر روی این فهرست کلیک نمی‌کنند، زیرا به تبلیغ کنندگان اعتماد ندارند، اگرچه این تبلیغ‌کنندگان افراد درگیر در بازاریابی باشند.
بازاریابی وابسته:
بازاریابی وابسته، بازاریابان و آژانس‌ها را بر اساس ارزش‌شان تقسیم می‌کند. بدون شک بازاریابی وابسته می‌تواند با یک هزینه‌ی کنترل شده، فروش بیشتری ایجاد کند در اینجا سوال این است که آیا این فروش‌ها در هر حالت که مارک مشهور باشد اتفاق می‌افتد یا خیر. برای مثال آمازون (Amazon) دارای یک برنامه‌ی وابسته است اما می‌توان گفت که مارکش بسیار مشهور است و دارای آنچنان پایه مشتری بالایی است که می‌تواند در ره حالت بیشترین فروش را دریافت کند. با وجود این آمازون برنامه‌اش را برای بیش از ده سال طراحی کرده است و اگرچه کمسیون‌ها را کاهش داده است، هنوز هم در حال ترفیع پیشنهادات محصول جدید مانند دانلود موسیقی است.
بازاریابی وابسته چیست؟
بازاریابی وابسته شکل نهایی ارتباطات بازاریابی است و به عنوان یک روش «بازاریابی پرداخت در مقابل عملکرد» شناخته شده است- یک ساز و کار
کمسیون محور است که در آن معامله کننده تنها زمانی پول پرداخت می‌کند که اقدام به فروش کند. این را با ضایعات ناشی از تبلیغات سنتی یا پست مستقیم مقایسه کنید! همچنین می‌توان بعضی از کسب و کارها را در مجموعه‌ای از بخش‌ها راه‌اندازی کند- بسیاری از بانک‌ها، شرکت‌های مسافرتی و خرده فروشان آنلاین بیش از 10 درصد از فروششان را از یک برنامه‌ی بازاریابی وابسته مناسب بدست می‌آورند.
زمانیکه یک بازدید کنندده از یک سایت وابسته (که ممکن است یک ناشر آنلاین باشد) بر روی سایت یک تاجر کلیک می‌کند، این مشتری احتمالی از طریق یک کوکی قرار داده شده بر روی حافظه‌ی شخصی (PC) بازدید کننده، پیگیری خواهد شد.
مزایا و معایب بازاریابی وابسته
مزایای بازاریابی وابسته:

 
 
دسترسی به مخاطبان مختلف- می‌توان از وابسته‌های مختلف برای هدف قراردادن مخاطبان، گروه‌های محصول و کلید واژه‌های مروبطه استفاده کرد.
پاسخ‌گویی تغییرات بازار- وابسته‌ها ممکن است در خانه یا گروه‌های عامل بر حسب تغییرات الگوریتم برای بهینه‌سازی موتورهای جستجو یا تغییرات در رویکردهای پرداختی به منظور پرداخت در ازای کلیک، پاسخگوتر باشد.
تولید آگاهی- می‌توانند برای ایجاد آگاهی نسبت به مارک یا محصولات جدید یک شرکت که مشهور نیست، مورد استفاده قرار گیرند.
کاهش خطرات گوناگون- استفاده از وابسته‌ها خطر ناشی از مسائل موقتی یا مشکلات اساسی‌تر مربوط به مدیریتSEM شما یا برنامه‌های دیگر بازاریابی دیجیتال را کاهش می‌دهد.
پرداختی در ازای عملکرد- هزینه‌های کسب به خوبی قابل کنترل خواهد بود.
معایب بازاریابی وابسته:
سود یا فروش ممکن است محدود شود- شما ممکن است در حال پیاده کردن کسب و کاری باشید که به هر صورت ممکن آن را بدست آورده باشید.
وابسته‌ها ممکن است از نام مارک شما بهره برداری کنند- وابسته‌ها ممکن است با حضور در فهرست‌بندی‌های طبیعی، از نام مارک شما بهره‌برداری کنند. برای مثال (Dell computers’ Dell loptap: Dell) در اینجا با ایجاد آگاهی از بروز این عمل جلوگیری می‌کند.
امکان لطمه خوردن اعتبار مارک- ممکن است آگهی‌های تبلیغاتی همراه با تصویر مارک شما بر روی سایت‌های مربوط به شرط‌بندی یا قمار نمایش داده شوند.
زمان مدیریت برنامه- بازاریابی وابسته بر پایه‌ی شکل‌گیری و حفظ روابط خوب است. این کار به تنهایی از طریق آژانس‌ها انجام نمی‌شود- بازاریابان داخل یک شرکت نیاز به گفتگو با وابسته‌های برترشان دارند.
نمایش تبلیغات:
نمایش تبلیغات چیست؟
نمایش تبلیغات شامل پرداخت هزینه‌ توسط یک تبلیغ کننده برای قرار دادن آگهی‌های تبلیغاتی بر روی سایت‌های شخص ثالث مانند ناشران یا شبکه‌های اجتماعی است. تبلیغات بر روی مجموعه‌ای از سایت‌ها به منظور ایجاد ترافیک برای سایت مقصد سازمان مورد استفاده قرار می‌گیرد. نمایش تبلیغات با بهره گرفتن از تکنیک‌های گرافیکی در داخل یک صفحه‌ی وب برای دسترسی به اهداف مربوط به تحویل آگاهی، آشنایی، علاقه‌مندی و خرید، صورت می‌گیرد. بسیاری از آگهی‌ها با بهره گرفتن از بازدیدهای ویدیویی اقدام به تشویق بازدید کنندگام برای تعامل با سایت می‌کنند. در سال 2008، گوگل خدمات رایگان مدیر آگهی‌اش را در سایت(www.google.com/admanager) به‌منظور کمک به فروش، جدول زمانی، بهینه‌سازی درآمد، و ارزیابی مستقیم کالاهای فروخته شده راه‌اندازی کرد.
مزایا و معایب نمایش تبلیغات
مزایای تبلیغات آنلاین:

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...